Do dodania użytkownika do grupy są nam potrzebne opcje na użytkowniku „Administracja systemem” .
Jak dodać użytkownika do grupy ?
- Wchodzimy w abonenci -> Grupy
- Tworzymy grupę lub edytujemy grupę – (przez kliknięcie) – ta druga opcja jest zalecana bardziej.
- Dodajemy lub usuwamy użytkowników
- Ustawiamy uprawnienia grupy
Ustawienie grupy – dostępne opcję
- Globalne uprawnienia – publikuj informacje o grupie do wszystkich abonentów
Uprawnienia Menagera i użytkownika, dla każdego będą takie same.
- Obserwowanie członków grupy
- Obserwowanie połączeń z grupy
- Udostępnienie statusu obecności członkom grupy
- Udostępnianie informacji o połączeniach członkom grupy
- Wykonywanie działań (przekierowywanie, transferowanie, przejmowanie)
- Wdzwanianie się w aktywnie połączenia, tryb nasłuchiwania, tryb szeptu ( dostępne w wersjach Professional, Enterprise)
- Wzdzwanianie się za pomocą interkomu
- Możliwość parkowania połączeń
- Kontrola IVR
- Zarządzanie firmową książką telefoniczną
- Wykonywanie działań recepcji takich jak ustawienia statusów, przypomnień (budzenie), przypisywanie i czyszczenie abonentów ( zameldowanie/wymeldowanie)
- Może widzieć nagrania grupy (dostępne w wersjach Professional, Enterprise)