Karta „Udostępnianie telefonu” umożliwia zarządzanie ustawieniami telefonów połączonych z tym rozszerzeniem. Więcej informacji na temat zarządzania ustawieniami telefonów IP można znaleźć w artykule Konfigurowanie telefonów IP przy użyciu obsługi administracyjnej .
Uwaga: automatycznie wygenerowany identyfikator uwierzytelniania i hasło można zmienić, aby zsynchronizować nowe dane uwierzytelniające z telefonami z automatyczną obsługą administracyjną .
W opcji provisioning telefonów możemy dodać dostępy do:
BFL został opisany w artykule – LINK
Opcje –
ograniczenia :
Wyłącz nr wew.,
wyłącz połączenia zew.,
aktywuj ochrone pinem przez X sekund
, odrzuc rejestracje spoza sieci LAN ( połączenia zdalne za pomocą Direct SIP i STUN zostaną zablokowane)
Blokuj zdalne połączenia przez tunel ( połączenia od Klientów 3CX z włączonym tunelem oraz od SBC zostaną zablokowane )
Blokuj połączenia wychodzące poza godzinami pracy.
Nagrania połączeń ( w wersji Professional i Enterprise ) –
Nagrywanie wyłączone – zezwól użytkownikom na rozpoczynanie i zatrzymywanie nagrań ( klawisz REC w aplikacjach, tylko wersja enterprise )
Opcje włącz hotdesking ( dosępne w wersjach proffesional i enterpise),
filtruj połączenia żaąających przedstawienia się dzwoniącego z apomocą IVR,
wyślij opwiadomienia email o nieodebranych połączeniach,
nie pokazuj tego abonenta w firmowej książce telefonicznej i aplikacjach 3cx
SIPID nie może się powtórzyć w innym numerem wew.
Rozwiązywanie problemów – Potencjalnie możliwość rozwiązywania problemów ze starymi i niekompatybliny telefonami,
PBX dostarcza strumień audio,
Wsparcie dla Re-Invite, Wspracie dla Replaces
W opcji uprawnienia możemy ustawić dla odpowiedniej grupy oraz roli użytkownika lub menadżera odpowiednie parametry:
Zakładka – Zezwól na dostęp do konsoli zarządzania 3CX – opcja panelu głównego. Może przydzielić i zmieniać uprawnienia tylko administrator centrali