Centrum pomocy / 3CX web client

3CX web client

Pulpit Komunikacyjny Web Client

Możesz zarządzać swoją komunikacją w 3CX za pośrednictwem Pulpitu Komunikacyjnego Web Client. Jest to centrum komunikacyjne, z którego możesz dzwonić, czatować, prowadzić wideokonferencje i jeszcze więcej dzięki zaledwie kilku kliknięciom.

Logowanie do Pulpitu Komunikacyjnego Web Client:

  1. Otwórz Welcome Email, który został wysłany na Twoją skrzynkę mailową ze strony 3CX.
  2. Kliknij link do strony znajdujący się w wiadomości powitalnej (https://nazwafirmy.3cx.com/webclient).
  3. Zaloguj się podając swój numer wewnętrzny i hasło (dane logowania znajdują się w wiadomości email).

Widok Pulpitu Komunikacyjnego Web Client

Pulpit komunikacyjny Web Client daje wgląd w listę użytkowników oraz możliwość łatwego wyszukania współpracownika po nazwie lub numerze wewnętrznym. Widok sekcji Ulubione to sposób na szybki kontakt z osobami, z którymi rozmawiasz najczęściej.

Kontakty

W sekcji Kontakty można wyszukać dowolny kontakt z bazy kontaktów lub dodać do niej własne kontakty w odpowiedniej zakładce „Własne kontakty” albo gdy mamy dostęp do dodania kontaktów w książce firmowej. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  1. Klikając   (Nowy kontakt) i podając dane nowego kontaktu, takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, email, numer kontaktowy, fax.
  2. Klikając (Importuj) i importując kontakty z pliku csv.

Czat

Czat daje możliwość prowadzenia rozmów z innym użytkownikiem lub grupami użytkowników. Aby go rozpocząć, przejdź do sekcji Czat i kliknij ikonę nowej rozmowy.
W zakładce można archiwizować lub przywracać stare czaty. Nie można zachowywać rozmowy lub video z zakładki czat.

Historia połączeń i poczta głosowa

Pulpit Komunikacyjny Web Client daje również wgląd w historię połączeń oraz dostęp do poczty głosowej. Z widoku historii połączeń możesz przejść do wybranej kategorii:

  • Wszystkie połączenia,
  • Połączenia przychodzące,
  • Połączenia wychodzące,
  • Nieodebrane,
  • Porzucone połączenia z kolejek.

Każda z wymienionych sekcji ukazuje listę połączeń, a przy każdym z wylistowanych wpisów możliwe trzy wygodne i szybkie opcje – dostępne poprzez kliknięcie odpowiedniej ikony przy wybranym wpisie:

  1. Połącz.
  2. Dodaj kontakt.
  3. Usuń (wpis z historii).

Spotkania i konferencje online

Kolejne istotne i przydatne funkcje to organizowanie spotkań online. 3CX daje w tym zakresie dwie możliwości:
  1. Zaplanuj konferencję lub zobacz zbliżające się wydarzenia– zdecyduj, czy konferencja ma się odbyć jako spotkanie audio czy wideo, wybierz jej termin, dodaj nazwę oraz opis spotkania. W przypadku konferencji wideo możesz również ustalić dodatkowe opcje spotkania, takie jak widoczność uczestników, możliwość kontroli, czy funkcje dostępne podczas spotkania. Aby skonfigurować te opcje, kliknij ikonę . Możemy utworzoną konferencję zaplanować w przyszłość, zobaczyć zbliżające się wydarzenia lub usunąć wydarzenie.
  1. WebMeeting – dołącz do szybkiego spotkania online w czasie rzeczywistym. Mamy między innymi opcje zapraszania, nagrywania czy czatu.

Switchboard

Widok Switchboardu to wgląd w połączenia realizowane przez użytkowników oraz w widok Wallboardu. Dzięki temu możliwe jest śledzenie statystyk rozmów oraz bieżącego ruchu na kolejce.

Ustawienia

Mamy dostępne zakładki: ogólne, czat, audio/wideo, widok, status, wiadomości powitalne, ingeracje, zeskanuj kod QR i BLF.

  • Ogólne – możemy ustawić avatar, numer lub hasło.
  • Czat- ustawiamy powiadomienia.
  • Audio, Wideo – ustawiamy podstawowe rzeczy z tym związane.
  • Widok – ustawiamy widok użytkownika.
  • Status – modyfikujemy statusy.
  • Wiadomości powitalne – wgrywamy niestandardowe wiadomości powitalne dla profilu.
  • Integracje – ustawiamy dostępność.
  • Kod QR – pozwala połączyć w androidzie aplikacje 3CX.
  • BFL – szybkie zmiana ustawień lub dzwonienie na naszym profilu.

Podsumowując co pozwala 3CX Web client

 

  • Zarządzanie połączeniami
  • Zarządzanie swoim statusem
  • Czat ze współpracownikami
  • Wykonywanie połączeń bezpośrednio z przeglądarki www
Czy artykuł był pomocny?