Serwer stanu CTI dla 3CX – nowy typ telefonu – 3CX Phone CTI
Możliwość pracy 3cxPhoneForWindows z serwerem stanu na rdp (wielu użytkowników zalogowanych na jednym adresie IP)
Nowy typ telefonu – 3CX Phone CTI
Wykonanie połączenia podczas hold połączenia
Przycisk „Ustaw status” na karcie telefonu podczas trwającego połączenia wychodzącego oraz możliwość ustawienia statusu i notatki na połączenie wychodzące w historii połączeń
Dodanie zawijania tekstu w przyciskach pól skryptu
Przełączniki czasowe do pobierania maili i linkera maili
Identyfikowanie numeru z książki adresowej podczas połączenia przychodzącego
Zapisywanie informacji do DB o niedostarczeniu raportu/maila do odbiorcy
[Książka Adresowa] Awatar kontaktu podczas rozmowy
After call (Wrap up) – status przerwy po rozmowie
Możliwość wyboru pustego numeru identyfikacyjnego konsultanta w edycji użytkownika
Zmiany jakościowe
[Książka Adresowa] UI – Lista kontaktów powiązanych
[Książka Adresowa] Zmiana nazewnictwa i poprawki w wyświetlaniu numerów telefonu
Aktualizacja listy użytkowników zalogowanych do kolejki bez restartu proxy
Liczniki na karcie telefonu podczas rozmowy
Zmiana algorytmu podawania rekordów w kampanii w edycji multikampanii
Zmiana zwracanego komunikatu podczas niepoprawnej próby logowania
Zmiana domyślnej wartości numerów spraw
Zmiana mechanizmu wpisywania akcji odsuniętych w czasie do wykonania oraz wyłączenie notyfikacji u drugiego użytkownika
Poprawki
Poprawa działania liczników aktywności na karcie sprawy
Poprawa zwijania i rozwijania nagłówka na karcie sprawy/kontaktu
Poprawa zapisu informacji o nieodebranym połączeniu
Poprawa działania przełącznika „Czy na otwarcie sprawy/rekordu wysyłać od razu notyfikację do innych użytkowników, że następuję edycja”
Poprawa działania mechanizmu dialera
Połączenia przychodzące oczekujące rozłącza aktualne połączenie wychodzące (WebRTC)
Poprawa obsługi aktywnych PDF
Aktualizowanie wyszukiwania pełnotekstowego dla spraw historycznych
Przetwarzanie adresu „reply-to” z dodatkową nazwą użytkownika dodaną do maila
Poprawa logowania do kolejek i obsługi połączeń
Nazwa kontaktu na karcie telefonu po transferze połączenia z potwierdzeniem
Poprawa działania linków wstawianych w treści maila
Mapowanie statusów połączeń (anulowanych oraz na nieprawidłowy numer) na język polski i angielski
Poprawa zapisywania sprawy i kolejki zapisu
Poprawa wyświetlania wpisów w sekcji „Ostatnie aktywności” na Dashboardzie
Sortowanie połączeń w historii połączeń
Poprawa wyświetlania widoków dynamicznych
Ustawianie osoby zlecającej poprzedni krok w akcji automatycznej odsuniętej w czasie
Zapis próby połączenia w zakładce Aktywności na sprawie