Centrum pomocy / 6.10.1
6.10.1
Data wydania 6/2021
Nowe funkcjonalności
- Dodanie obsługi kanałów Livechat i Facebook Messenger
- Dodanie obsługi skrzynek mailowych Office365 (OAuth)
- Dodanie oznaczenia stanu wiadomości SMS jako odczytana/nieodczytana
- Dodanie możliwości kopiowania numeru telefonu z karty połączenia
Zmiany jakościowe
- Usprawnienie budowania wersji
Poprawki
- Poprawa działania logowania i wyświetlanych komunikatów
- Poprawa działania deduplikacji kontaktu na karcie sprawy
- Poprawa wylogowywania z kolejki dla statusu przerwy
- Poprawa logowania się agenta do kolejek na 3CX po after call
- Poprawa wyświetlania widoku Wallboard
- Poprawa funkcji załączania do wiadomości email plików o dużym rozmiarze
- Poprawa wyświetlania przycisków połączenia na karcie sprawy
- Poprawa wyświetlania czasu utworzenia na liście aktywności
- Poprawa edycji numeru wewnętrznego użytkownika dla 3CX Phone CTI
- Poprawa przypisywania wiadomości email do sprawy
- Poprawa wyświetlania danych kontaktu na karcie połączenia
- Poprawa wyświetlania pola wielowyboru formularza
- Poprawa wyświetlania danych liczbowych w zakładkach na karcie sprawy
- Poprawa zawartości listy wyboru kampanii przy zmianie kampanii dla sprawy
- Poprawa funkcji automatycznego zakładania sprawy dla odebranego połączenia przychodzącego
- Dodanie zabezpieczenia przed równoczesnym otwarciem dwóch kanałów telekomunikacyjnych u jednego agenta