Centrum pomocy / 6.10.2
6.10.2
Data wydania 6/2021
Nowe funkcjonalności
- Rozszerzenie identyfikacji statusu dostępności agenta o przerwy i after call
Zmiany jakościowe
- Usprawnienie obsługi kanałów Livechat i Facebook Messenger
- Rozszerzenie listy kompatybilnych urządzeń dla Serwera Stanu
Poprawki
- Poprawa przypisywania połączeń przychodzących do sprawy
- Poprawa funkcji i wyświetlania karty połączenia w przypadku transferu
- Poprawa działania przycisków połączenia na karcie sprawy
- Poprawa wyświetlania okna wiadomości email
- Poprawa liczników połączeń przychodzących
- Poprawa konfiguracji widoczności kafli na widoku Dashboard
- Poprawa warunków podawania spraw przez dialer
- Poprawa logowania się do kolejki
- Poprawa identyfikacji kolejki na karcie połączenia
- Poprawa zapisu rozmowy wykonywanej podczas zawieszenia innej