Centrum pomocy / 6.10.2

6.10.2

Data wydania 6/2021

Nowe funkcjonalności

  • Rozszerzenie identyfikacji statusu dostępności agenta o przerwy i after call

Zmiany jakościowe

  • Usprawnienie obsługi kanałów Livechat i Facebook Messenger
  • Rozszerzenie listy kompatybilnych urządzeń dla Serwera Stanu

Poprawki

  • Poprawa przypisywania połączeń przychodzących do sprawy
  • Poprawa funkcji i wyświetlania karty połączenia w przypadku transferu
  • Poprawa działania przycisków połączenia na karcie sprawy
  • Poprawa wyświetlania okna wiadomości email
  • Poprawa liczników połączeń przychodzących
  • Poprawa konfiguracji widoczności kafli na widoku Dashboard
  • Poprawa warunków podawania spraw przez dialer
  • Poprawa logowania się do kolejki
  • Poprawa identyfikacji kolejki na karcie połączenia
  • Poprawa zapisu rozmowy wykonywanej podczas zawieszenia innej
Czy artykuł był pomocny?