Centrum pomocy / 6.6.0

6.6.0

Data wydania: 9/2019

Nowe funkcjonalności

  • Definiowalne profile pracy w Next
  • Odświeżanie listy przerw/profili pracy na Stanie Agentów
  • Logowanie/wylogowanie z kolejek – implementacja akcji
  • Pola zależne na skrypcie
  • Słowniki zależne w nagłówku skryptu
  • Automatyczne ustawianie wartości do nagłówka sprawy podczas dodawania nowej sprawy
  • Dodanie formatowania notatki do sprawy
  • Dodanie funkcjonalności komentarz (notatka) publiczny/prywatny
  • Dodanie funkcjonalności ładowania słowników w nagłówku za pomocą procedury składowanej
  • Dodanie obsługi typu kontaktu w Next
  • Dodanie Proxy v16
  • Dodawanie nowej sprawy z zakładki kontaktu
  • Liczniki na widoku telefonu
  • Mechanizm uwzględniający mapowania między statusami, przy zwracaniu listy statusów
  • Dodanie akcji na dynamicznym widoku „Dodanie sprawy w kontekście kontaktu”
  • Rozszerzenie funkcji automatycznego odświeżania dla połączeń i tworzenia spraw z karty kontaktu
  • Dodanie automatycznego odświeżania dla pola „etykieta”

Zmiany jakościowe

  • Akcja otwarcia kontaktu z dynamicznego widoku

Poprawki

  • Poprawa zliczania czasu po zerwaniu połączenia internetowego
  • Dublowanie czasu przy zliczaniu czasu przerw
  • Poprawa zliczania czasu trybów pracy/przerw i widoczność czasów na Dashboardzie
  • Ustawianie domyślnego trybu pracy/przerwy po zalogowaniu i zmiana trybów
  • Usuwanie klucze w RedisCache przy zmianie profili pracy
  • Aktualizowanie stanu zalogowania/wylogowania z sytemu
  • Wysyłanie zdjęć w wiadomości e-mail
  • Komunikat o modyfikacji wzoru wiadomości podczas zmiany nadawcy maila
  • Poprawa dodawania statusów z wzorcem wiadomości email do procesu
  • Zmiana kodowania przy imporcie maila
  • Wyświetlanie menu kontekstowego dla statusu użytkownika
  • Poprawa wyświetlenia statusu telefonu dla braku telefonu u agenta
  • Poprawa funkcji zmiany statusu (zmiana statusu jednego agenta powoduje zmianę statusu wszystkich agentów)
  • Zapis sprawy z połączenia przychodzącego dla nowego kontaktu
  • Zapis danych kontaktu, które uzupełniane są przed wyborem kampanii
  • Poprawa funkcji zapisu sprawy
  • Dodawanie kontrolki „Formularz” w skrypcie – poprawka UI
  • Wprowadzanie danych na polu edytowalnym na widoku dynamicznym
  • Poprawa przekazywania parametrów z widoku dynamicznego na karcie kontaktu do procedury składowanej
  • Przejście do innego dynamicznego widoku w przypadku, gdy widok na karcie kontaktu umieszczony jest w domyślnej zakładce „Powiązane”
  • Poprawa wysyłki SMS w Next
  • Poprawa filtrowania aktywności po ich typie
  • Poprawa funkcji wyszukiwania – lista wyników wyszukiwania
  • Wczytywanie dynamicznych widoków przypisanych do kampanii
  • Podpinanie nowej sprawy pod kontakt
  • Poprawa wyświetlania listy uprawnień związanych z profilami pracy na widoku „Zarządzanie uprawnieniami”
  • Poprawa transferów z zapowiedzią dla 3CX Phone for Windows
  • Usunięcie znaczników HTML z pola „Opis skryptu”
  • Wczytanie danych na widoku sprawy dla kontaktów nieposiadających ID
Czy artykuł był pomocny?