Centrum pomocy / 6.7.0-2
6.7.0-2
Data wydania: 9/2020
- Optymalizacja oznaczania maili jako przeczytanych/nieprzeczytanych.
- Dodawanie sprawy oraz przechodzenie do jej widoku z listy historii połączeń.
- Przeniesienie aktywności ze sprawy A do sprawy B.
- Poprawki dla wysyłania wiadomości mailowych.
- Zmiana funkcjonalności – możliwość zmiany kampanii na taką, do której nie należy agent.
- CTI Server – usunięcie pobierania ustawień z cache przy dodawaniu historii dla wysyłania i odbierania Email i zapisu Call oraz SMS.
- Zmiana kolejności zapisu informacji przy zapisie połączenia w CTI Server.
- Przenoszenie aktywności – niestandardowa nazwa widoku wyszukiwania.
- Połączenie znika z aktywności w sprawie założonej z historii połączeń.
- Brak numeru sprawy na karcie połączenia przychodzącego.
- Po zmianie kampanii przestają działać mapowania statusu na polu skryptu.
- Dołączenie rozmowy wykonanej z telefonu do otwartej sprawy.
- Panel Agenta – nie działa wysyłanie maila z załącznikiem.
- Panel Agenta – nie ściągają się załączniki do wiadomości email ani załączniki sprawy w części menadżerskiej SCC.
- Zapis aktywności z połączenia przychodzącego oraz problemy z odsłuchem nagrań transferowanych połączeń.