Centrum pomocy / 6.7.0
6.7.0
Data wydania: 8/2020
- Uprawnienie w Next – odsłuchiwanie tylko swoich nagrań.
- Dołączenie rozmowy wychodzącej wykonanej z telefonu do otwartej sprawy.
- Dodawanie oraz przechodzenie do widoku sprawy z listy historii połączeń.
- Możliwość zmiany kampanii na kampanię do której nie należy agent.
- Widoki dynamiczne – import / eksport uprawnień.
- Odświeżanie listy dynamicznych widoków przy pierwszym wejściu.
- Rozbudowa mechanizmu reguł przychodzących.
- Eksport maila do PDF.
- Szukanie spraw – wyszukiwanie po statusie.
- Skrypt SQL przestawiający domyślne parametry dla InsertDataAggregationWorkerConfiguration.
- Rozszerzenie podpowiadania adresu email przy wysyłaniu wiadomości z Next.
- Przekazywanie scriptItems na refresh – modyfikacja.
- Dodanie zabezpieczenia na usuwanie użytkowników z bazy danych.
- Weryfikacja działania Systell Contact Center przy zerwaniu łącza internetowego / odświeżeniu / restarcie.
- Aktualizacja adresu mailowego w przypadku, gdy zakładamy sprawę nieistniejący rekord.
- Rozpoznawanie kontaktów na karcie telefonu.
- Przeniesienie aktywności z sprawy A do sprawy B.
- Nie można dodać zdjęcia do notatki.
- Przycisk „Zapisz” nie pozwala zapisać wprowadzonych zmian.
- Czytanie maili z wybranych folderów skrzynki IMAP.
- Przy odpowiedzi na maila przychodzącego czyszczone jest formatowanie HTML.
- Licznik ustawiania przejść między statusami nie podbija się przy akcjach automatycznych.
- Optymalizacja działania dialera.
- Brak możliwości zamknięcia sprawy / nie pojawia się zakładka sprawy i opisy pól skryptu..
- Usprawnienie wylogowywania się z Next.
- Gwiazdka od pola wymaganego typu tak/nie jest w niewłaściwym miejscu.
- Nieprawidłowa wartość na liczniku aktywności.
- Brak konieczności wyboru parametru dodatkowego przy filtrowaniu.
- Niepotrzebne nazwy typów profili w raporcie czasu pracy agentów.
- Poprawa działania filtrów na widoku „Znajdź”.
- Brak odstępu pomiędzy przyciskiem „Odśwież” a tekstem.
- Poprawa automatycznego odświeżania w nagłówku sprawy.
- Nieaktualizujący się numer wewnętrzny na dashboardzie.
- Formularz nowej sprawy nie wyświetla się, choć jej karta się otworzyła.
- Wyświetlanie poprawnego typu kontaktu w Stanie Agentów zamiast „Record”.
- Karta połączenia przychodzącego nie wyświetla się wybranemu agentowi.
- Dla multichannel dodanie obsługi przekazywania poprawnego typu dla typów, dla których przekazujemy 0.
- Dodanie automatycznego odświeżania dla pola tak/nie.
- Modyfikacja dodawania nowej akcji typu „Dodaj sprawę”.
- Pliki po załączeniu do email w Next i wysłaniu mają uciętą nazwę jeśli występują w niej kropki.
- Aktywny przycisk „Zapisz” i „Zapisz i zamknij” na karcie sprawy/kontaktu pomimo braku edycji sprawy.
- Brak parametru przy przydzielaniu kontaktów.
- Podświetlenie błędnej sprawy w widoku „Powiązane” na karcie kontaktu po zamknięciu sprawy.
- Poprawa działania wyszukiwania.
- Brak grafik „icon record” przy nazwie kontaktu oraz na karcie kontaktu.
- Poprawa przetwarzania polskich liter podczas wysyłki email.
- Wyświetlanie przycisków wyszukiwania na kontrolce telefonu w zależności od uprawnienia do widoku „Szukaj”.
- Wartości w polach, które w sprawie uzupełniane są automatycznie znikają po odświeżeniu strony.
- Po odświeżeniu edytowanego kontaktu wczytuje się on bez wprowadzonych zmian.
- Pobranie nagrania w Next powoduje wyjście ze strony.
- Poprawa działania rejestrowania połączeń nieodebranych.
- Dodanie drugiego załącznika do emaila tworzy dodatkowy załącznik.
- Kolejne załączniki email podczas dodawania wyświetlają „Nan undefined”.
- Edycja kampanii – zdublowane wpisy w „Algorytm podawania rekordów”.
- Brak możliwości aktywowania nieaktywnej przerwy/pracy.
- Różnica w rozmiarze załączników email na UI w trakcie wgrywania i po wgraniu załącznika.