Centrum pomocy / 6.9.0

6.9.0

Data wydania: 1/2021

Nowe funkcjonalności

  • Automatyczne przejście na przerwę po nieodebranym połączeniu.
  • Automatyczne dodawanie wpisów do RefreshTrigger przy kopiowaniu skryptu.
  • Wallboard – przystosowanie licznika listy agentów do wielu kolejek.
  • Dodanie uprawnienia na brak możliwości usunięcia notatki w aktywnościach.
  • Harmonogramy – interwał z godziną startu.
  • Dodanie możliwości wykonywania połączenia z widoku dynamicznego Kontakty.
  • Książka adresowa.
  • Integracja z Microsoft Teams: wykonanie Dial z Next.
  • Dodanie przełącznika „Czy na otwarcie sprawy/kontaktu wysyłać do innych użytkowników notyfikację, że następuje edycja”.
  • Dodanie nowych ikon.
  • Pobieranie użytkowników z LDAP do książki adresowej.
  • Dodanie obsługi centrali IP PBX na Next.

Zmiany jakościowe

  • UX/UI – modernizacja.
  • Zmiany do statusów połączeń przychodzących.
  • Ujednolicenie obsługi przecinka w polach numerycznych skryptu dla Next i SCC.
  • Zmiana sposobu wyświetlania zgód RODO w Next.
  • Poprawa wyświetlania długich notatek zmiany statusu w aktywnościach sprawy.
  • Refaktoryzacja kodu dotycząca pobierania powiązanych spraw w oknie telefonu.
  • Optymalizacja ładowania liczników widoków dynamicznych na zakładkach sprawy i kontaktu w Next.

Poprawki

  • Poprawa przypisywania nagrań do połączeń przychodzących.
  • Zmiana wyświetlania wartości domyślnej w polu daty w nagłówku.
  • Poprawa chronologii notatek w aktywnościach sprawy.
  • Usuwanie wzorca wiadomości SMS.
  • Licznik stanu agentów pokazuje prawidłowe wartości.
  • Uzupełnienie podpisu aktywności dla sprawy tworzonej z maila lub przy autoresponderze na „system”.
  • Dostosowanie szerokości listy słownikowej w pasku wyszukiwania.
  • Przypisywanie rozmowy z połączenia przychodzącego do sprawy.
  • Ładowanie się karty sprawy otwieranej z historii połączeń.
  • Aktywna niewidoczna lista podpowiadanych kontaktów na karcie kontaktu przy dodawaniu nowej sprawy.
  • Filtrowanie w polu słownikowym w nagłówku sprawy oraz wzorca SMS.
  • Aktualizowanie danych użytkownika w Redis Cache dla poszczególnych ról.
  • RODO – poprawne uzupełnienie tabeli dotyczącej danych osobowych.
  • Kolejka zapisu – zapisywanie zakończonego połączenia, gdy zapis sprawy nie został przetworzony przez kolejkę zapisu.
  • Dodawanie kontaktu z karty połączenia – poprawki.
  • Poprawa wyświetlania przycisku „Zamknij i kontynuuj” w kampanii typu Progressive.
  • Odkładanie się statusu pracy po rozmowie agenta.
  • Numery zagraniczne w sekcji „Ostatnie aktywności” są ucinane do 9 cyfr.
  • Poprawa szerokości skryptów i formularzy na skryptach.
  • Zapis tagów dla kontaktu.
  • Pojawiająca się szara słuchawka przy przechodzeniu między sprawami podczas połączenia.
  • Pole liczbowe w nagłówku karty kontaktu pozwala na zapis liter.
  • Komunikat przy wylogowaniu użytkownika podczas 2 otwartych kart.
  • Ulepszenie komunikatu przy zbyt dużych załącznikach w mailu.
  • Błędnie przypisany klient do sprawy zakładanej z maila bez adresu nadawcy.
  • Ładująca się animacja awatara.
  • Poprawa przypisywania właściciela do sprawy.
  • Dynamiczne widoki – nie wyświetlają się przyciski akcji „pokaż sprawę/kontakt”.
  • Poprawa działania pól liczbowych w formularzu i nagłówku sprawy.
  • Tworzenie nowej sprawy z połączenia przychodzącego – poprawa.
  • Lista podpowiedzi na karcie kontaktu znajduje się w nieprawidłowym miejscu.
  • Rozszerzanie tabeli w widokach dynamicznych.
  • Brak przycisku „Pokaż więcej” (trzy kropki) z listą rozwijaną na sprawie.
  • Pobieranie akcji automatycznych przy restarcie serwera.
  • Poprawa podłączania rozmowy pod sprawę.
  • Odebranie połączenia przychodzącego podpina je do aktualnie otwartej sprawy.
  • Poprawa wyświetlania listy wzorców maili.
  • Uszczegółowienie komunikatu o edycji sprawy/kontaktu przez innego agenta podczas dodawania nowej sprawy.
  • Poprawa logowania do Next.
  • Poprawa przypisywania numeru CLIP.
  • Ciągłe zapisywanie sprawy.
  • Zmiana statusu podczas rozłączania połączenia.
  • Dialer przy podbija liczbę prób dotarcia w momencie, kiedy nie ma wolnych agentów.
  • Brak możliwości ponownego zalogowania do kampanii po zakończeniu połączenia.
  • Poprawa działania kontrolki dzwonienia na widokach dynamicznych.
  • Poprawa uzupełniania pola systemtype w casehistory.
  • Poprawa sprawdzania licencji przy specyficznych ustawieniach regionalnych serwera.
Czy artykuł był pomocny?