Centrum pomocy / 6.9.1
6.9.1
Data wydania: 2/2021
Nowe funkcjonalności
- Możliwość skonfigurowania prywatnego adresu IP dla serwerów IP PBX.
Zmiany jakościowe
- Optymalizacja wyszukiwania klienta w celu przypisania go do sprawy.
- Filtr na widoku dynamicznym resetuje się po przejściu na inny widok dynamiczny.
- Brak możliwości utworzenia sprawy z historii połączeń karty telefonu w przypadku kontaktów z długą nazwą.
- Wylogowanie agentów po przekroczeniu liczby licencji.
- Poprawa aktualizowania liczby aktywności na licznikach.
- Zapisywanie połączenia wychodzącego z nowej sprawy w zakładce Aktywności.
- Próba połączenia nie zapisuje się w zakładce Aktywności sprawy.
- Przeskakujący kursor przy kasowaniu znaków w polu rekordu.
- Znikająca treść notatek w zakładce Aktywności.
- Połączenia wychodzące z karty telefonu nie zapisują się w zakładce Aktywności nowej sprawy.
- Na widoku Aktywności nie ma informacji o zmianach właściciela.
- Ignorowanie wielkości liter w konfiguracji widoków dynamicznych.
- Pole dynamiczne „Mail” podstawia starą wartość po wklejeniu nowej.
- Poprawne ustawianie flagi edycji sprawy na „zapisz i zamknij”.
- Komunikat o niepoprawnej konfiguracji telefonu.
- Stan agentów – brak informacji o kolejkach przychodzących.
- Poprawa działania filtru na Stanie agentów po zmianie przełożonego.
- Oznaczenie połączenia w zakładce Aktywności w karcie sprawy – poprawka.
- Dodawanie statusów połączeń przychodzących w części menadżerskiej.
- Nadpisywanie właściciela sprawy po nadejściu maila.
- Pojawienie się nieaktywnego przycisku „Pokaż więcej” w zakładce Aktywności po przeniesieniu aktywności do innej sprawy.