Po aktualizacji systemu możesz zauważyć funkcje inne niż te, do których się przyzwyczaiłeś. Przygotowaliśmy więc zestawienie najważniejszych zmian i ulepszeń dostępnych w wersji 20.
Wersja 20 systemu 3CX zintegrowała portale Webclient i Management Console w jeden, co upraszcza proces logowania, wymagając jedynie jednego adresu URL i loginu. Możesz teraz łatwiej i szybciej przełączać się między funkcjami.
Osoby z uprawnieniami administracyjnymi zauważą nowy przycisk „Admin” w lewym dolnym rogu Webclienta. Dzięki niemu mogą przejść do konsoli administratora, gdzie dostępne są opcje zmiany ustawień użytkowników, zarządzania routingu połączeń i generowania raportów.
Wersja 20 wprowadza nową aplikację komputerową dla systemu Windows, która jest dostępna w sklepie Microsoft App Store. Jest to bezpieczniejsza metoda konfiguracji, w której proste kliknięcie w Webclient przesyła szczegóły do aplikacji.
Uwaga
Stara aplikacja 3CX Phone for Windows może być nadal używana, ale nie będzie już dostępna dla nowych użytkowników.
Departamenty służą jako podstawa do bardziej precyzyjnych ustawień uprawnień, grupowania użytkowników czy ustawiania harmonogramów.
Godziny pracy, święta – to skonfigurujesz od teraz w ramach departamentów.
W wersji v20 nie można modyfikować ról, od teraz poprzednie role wrócą do domyślnych.
Wraz z premierą wersji v20, 3CX wprowadza istotne usprawnienia w obszarze raportowania, oferując użytkownikom bardziej szczegółowe dane. Nowe raporty zostały uproszczone, a ich struktura ułatwia szybkie zapoznanie się z danymi.
Uwaga
Istniejące zaplanowane raporty muszą zostać ponownie skonfigurowane.
Raporty, które zostały usunięte:
Raporty, które zostały dodane: