Centrum pomocy / Filmy instruktażowe

Filmy instruktażowe

Poniższe filmy instruktażowe pomogą Ci zrozumieć funkcjonalności i działanie Systell Contact Center. Jest to źródło wiedzy, dzięki któremu będziesz w stanie w szybki sposób poznać podstawowe funkcjonalności naszego systemu.

Logowanie w Systell Contact Center

Poniższe wideo przedstawia podstawową funkcjonalność SCC – logowanie do systemu. Jest to niezwykle proste – wystarczy użyć adresu i danych do logowania, które dostarczają przełożeni. Z materiału dowiesz się również jak korzystać z dashboardu – głównego ekranu, który pojawia się zaraz po zalogowaniu do naszej aplikacji.

Wyszukiwanie w Systell Contact Center

W tym filmie znajdziesz informacje o widoku wyszukiwania w SCC. Nasz system daje Ci możliwość dotarcia do jakiejkolwiek sprawy czy kontaktu w szybki i prosty sposób. Film przybliży Ci zagadnienia wyszukiwania podstawowego, jak i szczegółowego wyszukiwania za pomocą filtrów.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule Wyszukiwanie kontaktów i spraw.

Telefon w Systell Contact Center

Poniższe wideo przeprowadzi Cię przez proces korzystania z telefonu, który jest integralną częścią nasze aplikacji. To dzięki tej funkcjonalności możesz szybko i skutecznie kontaktować się z klientami. Telefon zawiera w sobie takie funkcjonalności jak historia połączeń czy książka adresowa, a za jego pomocą możesz wykonać operacje takie jak odebranie czy wykonanie połączenia, ale też transfery do innego użytkownika czy dodanie sprawy bezpośrednio z okna telefonu.

Więcej informacji  na temat telefonu znajdziesz w artykule Telefon.

Widok sprawy w Systell Contact Center

W poniższym artykule znajdziesz informacje na temat sprawy – jest to w SCC zgłoszenie od klienta. Sprawy dotyczą dowolnych interakcji z klientem (składania ofert, reklamacji, informacji, ankiet i wielu innych).

Więcej informacji o sprawie znajdziesz w artykule Sprawa.

Aktywności w Systell Contact Center

W Systell Contact Center wszystkie aktywności, które wykonujesz w sprawie zapisują się na widoku Aktywności, co w skrócie zostało przedstawione w poniższym filmie, Za pomocą tego widoku możesz również wysyłać maile, dodawać notatki czy pliki – takie aktywności znacznie ułatwiają pracę ze zgłoszeniami od klientów.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym widoku, przejdź do artykułu Widok Aktywności.

Widoki dynamiczne w Systell Contact Center

Poniższy film w szybki sposób przybliży Ci działanie widoków dynamicznych – pozycji na pasu menu, które pozwalają na efektywne zarządzanie zgłoszeniami. Znajdują się tu widoki takie jak:

  • Wszystkie zgłoszenia
  • Moje zgłoszenia
  • Połączenia nieodebrane

Czy artykuł był pomocny?