Integracja z GSM pozwala dodawać do Twojego SCC dane dotyczące połączeń obsługiwanych przez telefony komórkowe.
Pomocne
Integracja z zewnętrznym systemem oznacza, że SCC ma możliwość pobierania z niego danych, prezentowania ich czy uwzględniania w raportach. Nie można jednak, za pośrednictwem SCC dodawać lub zmieniać informacji w bazie dostawcy, ponieważ komunikacja jest jednostronna.
Ważne
Pamiętaj, że poprawne działanie integracji zależy nie tylko od Systell Contact Center ale także od zewnętrznego dostawcy. Np. jeśli z jakiegoś powodu nastąpi przerwa w świadczeniu usług przez drugą stronę integracji, dział wsparcia klienta Systell nie będzie miał na to wpływu.
Aby uruchomić integrację z GSM w Twoim SCC będziemy potrzebować danych, które tylko Ty możesz uzyskać.
Skontaktuj się proszę, ze sowim opiekunem klienta T-mobile i zapytaj o:
Ważne
Pamiętaj o bezpieczeństwie danych dostępowych! Gdy będziesz dostarczać nam uzyskane informacje, dla każdej z nich skorzystaj z innego kanału komunikacji, np.
- nazwę użytkownika prześlij przez email,
- a hasło w SMS.
Otrzymanych od Ciebie informacji użyjemy tylko do uruchomienia integracji GSM w Twoim Systell Contact Center.
Gdy otrzymasz potwierdzenie, że usługa została włączona, możesz przystąpić do dalszych działań.
Po uruchomieniu integracji GSM, na lewym pasku menu zobaczysz nową ikonę. Prowadzi ona do widoku dodawania numerów telefonu do obsługi integracji.
Znajdziesz tu przede wszystkim
Po kliknięciu w ten przycisk zobaczysz formularz do uzupełnienia:
Uzupełnione dane wprowadź do integracji klikając Zapisz.
W tabeli widoku znajdziesz listę dodanych numerów opisanych w kolumnach:
Pomocne
Przy uruchomieniu integracji GSM, standardowo system pobiera historię połączeń numerów dodanych do listy z ostatnich 31. dni.
Ważne
Pamiętaj, że gdy usuniesz numer z listy, oznacza to że jego historia połączeń nie będzie dalej aktualizowana ale dotychczas pobrane do systemu dane zostaną dostępne.
Tak jak na większości widoków, tak też na tym, masz tu możliwość
Pobieranie danych o połączeniach w ramach integracji z GSM następuje automatycznie, zgodnie z parametrami wprowadzonymi podczas konfiguracji.
Domyślnie, odświeżanie listy połączeń, następuje co pięć minut.
Przy uruchamianiu integracji można pobrać dane do trzydziestu dni wstecz.
Oznacza to, że wykazy rozmów prowadzonych przez telefon komórkowy o numerze dodanym w ramach integracji zostaną najpierw pobrane z ostatnich 30 dni, a następnie będą aktualizowane co pięć minut o nowe. Na podstawie informacji od operatora w SCC powstaną wpisy z informacjami dotyczącymi połączeń.
Ważne
Jeśli numer telefonu klienta znajduje się już w bazie danych Twojego SCC, wpis dotyczący rozmowy zostanie połączony z istniejącą kartą kontaktu. Jednak jeśli jest to numer, którego nie ma w systemie – informacja o nim nie będzie nigdzie widoczna na żadnej karcie kontaktu, tylko na wykazie widoku Połączenia w grupie Aktywności.
Pobrane od operatora GSM dane o połączeniach będą dostępne w Twoim SCC.
W zakładce Aktywności karty kontaktu znajdziesz wpisy dotyczące połączeń z tym kontaktem, obsługiwanych przez telefon komórkowy dodany w ramach integracji GSM.
Wpis, jak inne dotyczące połączeń, zawiera informację o czasie wykonania, kierunku i stronach. Nie będzie zawierało nagrania rozmowy.
Pomocne
Aktywności pochodzące z integracji GSM mają inny kolor ikony połączenia telefonicznego, dzięki temu łatwo je zidentyfikujesz.
Na widoku Połączenia (z lewego paska menu wybierz Aktywności, a następnie zakładkę Połączenia) masz dostęp do listy wszystkich połączeń obsługiwanych przez SCC, także tych wykonywanych w ramach integracji GSM.
Wpis różni się od pozostałych – nie zawiera informacji o nazwisku agenta i linku do karty sprawy. Możesz jednak, klikając w nazwę kontaktu przejść do karty kontaktu z którym była prowadzona rozmowa.