Centrum pomocy / Poczta przychodząca email

Poczta przychodząca email

Email jest obok połączeń telefonicznych obecnie najpopularniejszą formą kontaktu firm ze swoimi z klientami/odbiorcami. W ramach Systell Contact Center (SCC) masz możliwość korzystania z kanału mailowego w komunikacji z klientami w ramach procesowanych zgłoszeń lub do przyjmowania nowych zgłoszeń. Abyś mógł skutecznie i efektywnie odbierać emaile od swoich klientów najpierw musisz odpowiednio skonfigurować pocztę przychodzącą.

Dane do skrzynki email dostarcza usługodawca poczty internetowej.

  • Typ skrzynki
    • Skrzynka mailowa użytkownika – umożliwia podpięcie skrzynki email pod użytkowników.
    • Kolejka przychodząca – szuka sprawy w kampanii wg Profilu reguł przychodzących, jeśli znajdzie sprawę to podpina maila pod sprawę, jeśli nie znajdzie sprawy po numerze sprawy to zakłada nową sprawę.
  • Profil reguł przychodzących – filtry i reguły obsługi maila ustawiamy w Baza Danych → Reguły przychodzące.
  • Częstotliwość odświeżania (min) – co jaki czas system ma sprawdzać skrzynkę w poszukiwaniu nowych wiadomości.
  • Domyślna – czy skrzynka ma być ustawiona jako domyślna dla danego użytkownika.
  • Aktywność – czy pobierać maile ze skrzynki. Aby odbierać wiadomości email z pomocą klienta poczty email zaszytego w systemie należy w pierwszej kolejności skonfigurować ustawienia poczty przychodzącej. Musi być to konto pocztowe, które istnieje w ramach sieci lokalnej lub jest hostowane u zewnętrznego providera poczty. Każdy użytkownik w systemie może korzystać z innego konta pocztowego. Globalnie skonfigurowaną skrzynkę można podpiąć pod wielu użytkowników, oznacza to, że użytkownicy, do których podpięta jest dana skrzynka mogą dostawać notyfikacje o nowych wiadomościach oraz przeglądać maile z tej skrzynki.

Czy artykuł był pomocny?