Centrum pomocy / Import do czarnej listy

Import numerów do czarnej listy

Jest to funkcja, która pozwali zablokować numery telefoniczne z tzw. „listy Robinsonów”, czyli osób, które nie wyraziły zgody byś do nich dzwonił. Po utworzeniu czarnej listy system będzie blokował wykonywanie połączeń na dodane do niej numery. Dodatkowo przy każdym nowym imporcie numery będące na tej liście będą od razu blokowane.

Jak dodać numer do czarnej listy?

  1. Ściągnij ze strony plik do importu w formacie .CSV (widoczny poniżej). Możesz też stworzyć własny plik – powinien posiadać 2 kolumny, z czego pierwsza, kolumna type, powinna być uzupełniona wartościami '1′. Druga kolumna o nazwie value powinna zawierać numery tekefonu, które chcesz dodać do czarnej listy, jak na przykładzie:

[vc_btn title=”Pobierz pliku do importu w formacie .CSV” shape=”square” color=”peacoc” size=”xs” align=”left” link=”url:https%3A%2F%2Fsupport.systell.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F08%2FIMPORT_CZARNA_LISTA.csv||target:%20_blank|”]
2. Wejdź do części menadżerskiej Systell Contact Center. W zakładce Baza danych i przydzielanie znajdziesz opcję Import do czarnej listy.

3. Wybierz wcześniej utworzony plik do importu za pomocą przycisku Przeglądaj.

4. Kliknij Importuj. Twoje kontakty zostały w tym momencie zaimportowane do czarnej listy.

Po dodaniu numeru do czarnej listy:

  • Nie będziesz miał możliwości wykonania połączenia na numer z czarnej listy (będzie możliwość wykonania połączenia jeśli numer zostanie wpisany ręcznie).
  • Przy próbie importu kontaktów, jeśli numer będzie na czarnej liście, to taki kontakt nie zaimportuje się do systemu.
  • Nie będziesz mógł przydzielać kontaktu znajdującego się na czarnej liście do kampanii.
  • Jeśli kontakt znajduje się w kampanii, to pojawi się informacja REKORD ZABLOKOWANY.
  • Dialer nie pobierze kontaktu i nie wykona na niego połączenia.
Czy artykuł był pomocny?