Centrum pomocy / Kampania

Kampania

Kampania określa sposób dotarcia do grupy rekordów, którą mogą być na przykład klienci lub dowolny inny zbiór kontaktów, z którym istnieje możliwość skomunikowania się znając ich numer telefonu lub adres email. 
Sposób komunikacji w kampanii określony jest przez kanał komunikacyjny (telefon, mail, SMS, Voice SMS, mieszany) oraz przez proces, zgodnie z którym konsultanci obsługują zgłoszenia. 
Dodatkowo, jeżeli kampania wymaga obsługi użytkowników, to wyznaczana jest grupa konsultantów, telemarketerów, która bierze w niej udział.

Każdy Menadżer widzi tylko kampanie, które sam stworzył. Istnieje jednak możliwość stworzenia zespołu Menadżerów z poziomu zakładki Użytkownicy → Zespoły. Wówczas każdy Menadżer z Zespołu będzie widział kampanie wszystkich pozostałych z tego Zespołu. Administrator i Kierownik Organizatorów mają dostęp do wszystkich kampanii i widzą kampanie Menadżera.

Listę kampanii można filtrować (po statusie, czasie trwania, a także poszczególnych słowach), domyślnie widoczne są kampanie aktywne. Po zaznaczeniu w filtrze statusu opcji – wszystkie – zostaną pokazane wszystkie kampanie.

Typy kampanii

Typy kampanii są wyodrębnione na podstawie wykorzystywanego w kampanii kanału komunikacyjnego. Masz zatem do wyboru następujące typy kampanii:

    1. Kampania wychodząca (Outbound) – kampania telefoniczna związana z nawiązywaniem połączeń przez grupę konsultantów w dowolnym Typie dzwonienia np. telemarketing, sprzedaż, ankietowanie.
    2. Kampania przychodząca (Inbound) – kampania telefoniczna związana tylko z odbieraniem połączeń przez grupę konsultantów np. infolinia, help desk.
    3. Kampania mieszana (Blended) – kampania telefoniczna związana z nawiązywaniem połączeń, która pozwala konsultantom również odbierać połączenia przychodzące.
    4. Kampania voiceSMS – automatyczna kampania telefoniczna realizujące przekazywanie wiadomości głosowych zgodnie z zaplanowanym harmonogramem w Typie dzwonienia: Naddzwanianie dla agenta, kampania realizowana bez udziału konsultantów.
    5. Kampania mailowa – automatyczna kampania mailowa realizująca masową wysyłkę wiadomości emaili zgodnie z harmonogramem, kampania realizowane bez udziału konsultantów.
    6. Kampania SMSowa – automatyczna kampania SMSowa realizująca wysyłkę wiadomości SMS zgodnie z harmonogramem, kampania realizowane bez udziału konsultantów.
Czy artykuł był pomocny?