Domyślne ustawienia dialera, które załadowane są podczas tworzenia kampanii.
Ustawienia dialera pozwalają na skonfigurowanie akcji, które ma wykonać dialer. Ustawienia zostaną aktywowane, jeśli tego typu akcje nie zostaną ustawione w procesie.
- Oddzwonienia agenta podawaj pojedynczo (Power dialer) – ustawienie dla Power Dialera, które powoduje, że w momencie, kiedy powinno nastąpić oddzwonienie, dialer zainicjuje tylko jedno połączenie pod numer rekordu z oddzwonieniem, niezależnie od poziomu ustawionego naddzwaniania.
- Czas oddzwonienia w przypadku zajętości w minutach. (Progressive, Power dialer, PDS). Jeżeli na statusie jest ustawione mapowanie Zajętość to nadpisywany jest czas oddzwonienia ze statusu (po jakim czasie dialer oddzwoni ponownie, jeśli numer był zajęty).
- Czas oddzwonienia w przypadku nieodebrania połączenia w minutach (Progressive, Power dialer, PDS). Jeżeli na statusie jest ustawione mapowanie Nie odbiera to nadpisywany jest czas oddzwonienia ze statusu (po jakim czasie dialer oddzwoni ponownie, jeśli numer został nieodebrany).
- Czas zerwania połączenia w przypadku nie odebrania (w sekundach) – ile czasu dialer ma czekać na odbiór połączenia.