Szczegółowe dane o każdym kontakcie znajdziesz na karcie kontaktu. Z jej poziomu masz możliwość:
Jeżeli podstawowe pola w kontakcie (takie jak Nazwa, Nazwisko, Adres, Telefon) nie są dla Ciebie wystarczające, to zawsze możesz dodać własne (np. NIP, PESEL, grupa krwi, marka samochodu). Możesz dostosować również kolejność tych pól w systemie oraz ich widoczność dla różnych kampanii.
W części menedżerskiej SCC masz możliwość modyfikowania listy pól kontaktu. Możesz to zrobić wchodząc przez widok Konfiguracja na zakładkę Pola kontaktu. Możesz także określić widoczność danego pola oraz czy chcesz, aby było ono:
Pomocne
W SCC możesz zaznaczyć, które pola chcesz, aby były edytowalne. Jeśli dane pole zostało skonfigurowane jako nieedytowalne, wówczas nie będziesz mógł aktualizować / poprawić danych przez UI w SCC.