Centrum pomocy / Kontakty w kampanii

Kontakty w kampanii

Systell Contact Center (SCC) daje Ci możliwość zapisania kontaktów z kampanii i wypełnionych skryptów do pliku CSV (jest to plik obsługiwany przez wszystkie edytory; można go otworzyć np. przy użyciu Excela lub Notatnika). Możesz to w prosty sposób zrobić za pośrednictwem części menedżerskiej SCC -> zakładka Baza Danych -> Rekordy w kampanii -> Eksportuj wyniki skryptu.

Aby przeprowadzić eksport:

  1. W opcji Rekordy w kampanii w polu Kampania wybierz kampanię.
  2. Wybierz wartości w pozostałych polach, by wyfiltrować kontakty (opcjonalnie):
    • Zamknięte – wartość „tak” – kontakty, dla których został wybrany wynik kończący; wartość „nie” – kontakty, dla których został wybrany wynik inny niż kończący lub nie został wybrany żaden wynik;
    • Agent – kontakty, z którymi połączył się dany agent;
    • Pole skryptu – po wybraniu pola formularza wpisz/wybierz jego wartość.
  3. Kliknij Eksportuj wyniki skryptu, by przeprowadzić eksport wyfiltrowanych kontaktów.
  4. W kroku Właściwości eksportu w ramce Formularze zaznacz formularze, które mają być eksportowane.
  5. Kliknij Eksportuj (eksport może być czasochłonny w zależności od liczby eksportowanych danych).
  6. W oknie Pobieranie pliku kliknij Zapisz, by zapisać plik na dysku lub Otwórz, by otworzyć plik w domyślnym programie.

Wyeksportowany plik zawiera kolumny:

  • Id – unikalny identyfikator rekordu
  • Name – nazwa
  • FirstName – imię
  • LastName – nazwisko
  • Address – adres
  • AddressNumber – numer w adresie
  • City – miejscowość
  • Region – region np. województwo lub powiat
  • PostCode – kod pocztowy
  • PhoneNumber1 – numer telefonu 1
  • PhoneNumber2 – numer telefonu 2
  • LastAgent – agent, który jako ostatni wykonywał zmiany na rekordzie
  • Pozostałe kolumny stanowią pola skryptu

Priorytet obsługi

Możesz ustawić, które kontakty mają być obsługiwane w pierwszej kolejności poprzez nadanie im priorytet obsługi. Nadanie priorytetu oznacza, że kontakt z priorytetem zostanie podany do obsługi przed kontaktem bez priorytetu.

Priorytety nadawane są w zakładce Baza Danych -> Rekordy w kampanii -> kolumna Priorytet. Priorytet można nadać pojedynczemu kontaktowi lub grupie kontaktów.

 

Opcje menu nadawania priorytetów:

  • Ustaw priorytet – ustawia priorytet pojedynczemu kontaktowi,
  • Usuń priorytet – usuwa priorytet pojedynczemu kontaktowi,
  • Ustaw priorytet wszystkim – ustawia priorytet wszystkim kontaktom odfiltrowanym na widoku,
  • Usuń priorytet wszystkim – usuwa priorytet wszystkim kontaktom odfiltrowanym na widoku.

W kampanii można zadecydować, jak priorytety mają być w niej traktowane. We właściwościach kampanii w zakładce Dzwonienie należy dokonać wyboru w polu Algorytm podawania rekordów.

Czy artykuł był pomocny?