Możesz ustawić, które kontakty mają być obsługiwane w pierwszej kolejności poprzez nadanie im priorytet obsługi. Nadanie priorytetu oznacza, że kontakt z priorytetem zostanie podany do obsługi przed kontaktem bez priorytetu.
Priorytety nadawane są w zakładce Baza Danych -> Rekordy w kampanii -> kolumna Priorytet. Priorytet można nadać pojedynczemu kontaktowi lub grupie kontaktów.
Opcje menu nadawania priorytetów:
- Ustaw priorytet – ustawia priorytet pojedynczemu kontaktowi,
- Usuń priorytet – usuwa priorytet pojedynczemu kontaktowi,
- Ustaw priorytet wszystkim – ustawia priorytet wszystkim kontaktom odfiltrowanym na widoku,
- Usuń priorytet wszystkim – usuwa priorytet wszystkim kontaktom odfiltrowanym na widoku.
W kampanii można zadecydować, jak priorytety mają być w niej traktowane. We właściwościach kampanii w zakładce Dzwonienie należy dokonać wyboru w polu Algorytm podawania rekordów.