Centrum pomocy / 3CX Opcja szeptanie, wtrąć i podsłuchaj

Opcje szeptanie, wtrąć i podsłuchaj w 3CX

Opcja szeptania daje Ci możliwość dyskretnej pomocy agentowi w trwającej rozmowie. Dzięki tej opcji możesz w dowolnym momencie rozmowy zabrać głos w taki sposób, że agent będzie Cię słyszał przez słuchawki, zaś klient nie.
Opcja wtrącania daje możliwość dołączenia się do rozmowy, będzie nas słyszeć zarówno agent jak i druga osoba.
Opcja podsłuchania daje możliwość podsłuchania rozmowy. Nikt podczas całej rozmowy nie będzie nas słyszał, ani nie będzie widział, że taką rozmowę podsłuchujemy.

Aby skorzystać z opcji potrzebne są słuchawki z mikrofonem.

Jak skorzystać z opcji szepnij, wtrąć lub podsłuchaj w aplikacji 3CX for Windows.

  1. W aplikacji 3cx wybierz symbol trzech niebieskich kropek z prawej strony, a następnie wybierz Menadżer kolejki. Możesz skorzystać też ze skrótu Switchboard znajdującego się w dolnym menu.
  2. Upewnij się, czy jest wybrany odpowiedni widok, tj. Menadżer kolejki. Jeśli nie, wybierz odpowiedni widok z listy.
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy na trwające połączenie, które chcesz odsłuchać. Pojawią się wszystkie dostępne opcje i wybieramy interesującą.
Przykład użycia – wyjaśnienie GIF’a
Użytkownik na aplikacji 3cx for Windows przechodzi do menadżera kolejki. Klika prawym przyciskiem na rozmowę i wybiera opcje po kolei słuchaj, wtrąć się, szepnij do. Użytkownik musi zakończyć rozmowę aby zmienić opcję np.: z słuchaj i przejść do wtrąć się.

Jak skorzystać z opcji szepnij, wtrąć lub podsłuchaj w aplikacji 3CX Web Client .

  1. Logujemy się przez przeglądarkę do 3CX web client.
  2. Wchodzimy w panel.
  3. Kliknij prawym przyciskiem myszy na trwające połączenie, które chcesz odsłuchać. Pojawią się wszystkie dostępne opcje i wybieramy interesującą.
Przykład użycia – wyjaśnienie GIF’a
Zalogowany użytkownik w webcliencie przechodzi do zakładki „Panel” w pierwszej próbie wykonuje „wtrąć się” w drugiej próbie słuchaj, jednak zakończył rozmowę i ostatecznie nie mógł podsłuchać rozmowy. Trzecia próba słuchania wyszła, ostatnią próbę wykonał poprzez szeptanie do użytkownika 104 co spowodowało, że mógł użytkownik 100 podpowiadać użytkownikowi 104 gdy dzwoniący nie słyszał.

Jak włączyć opcję szepnij, wtrąć lub podsłuchaj dla użytkownika?

  1. Użytkownik musi być dodany w kolejce jako menager kolejki. Dostępna opcja dodania użytkownika do menagera jest z opcji panelu głównego -> zakładka kolejki -> zakładka powiadomienia -> dodajemy menagera.
  2. Użytkownik musi mieć włączone poniższe opcje. Opcje są do ustawienia w uprawnieniach grupy lub uprawnieniach per użytkownik.
Czy artykuł był pomocny?