Centrum pomocy / Czas pracy agentów

Czas pracy agentów

Raport prezentuje podstawowe statystyki dotyczące czasu pracy agenta w tabeli oraz na wykresie. Informacje dostępne na raporcie możesz filtrować po czasie aktywności lub dla poszczególnych Agentów.

Możesz sprawdzić również dodatkowe informacje takie jak czas, w jakim dany konsultant był zalogowany na poszczególnych statusach w systemie. Zrobisz to za pomocą przycisku strzałki znajdującego się w pierwszej kolumnie tabeli.

Jakie kolumny znajdują się w raporcie?

  • Lp. – liczba porządkowa.
  • Agent – imię, nazwisko lub login.
  • Czas zalogowania – łączny czas w wybranym okresie.
  • Czas wylogowania – łączny czas w wybranym okresie.
  • Całkowity czas pracy – różnica pomiędzy czasem zalogowania a łącznym czasem przerw.
  • Czas przerw – w wybranym w filtrze przedziale czasowym (pozostałe kolumny w tabeli są opcjonalne, zależą od ustawień filtrów oraz zdefiniowanych czasów przerw przez Administratora).

Za pomocą tego raportu możesz również wygenerować wykres, który ilustruje czas, który poszczególni Agenci spędzili na danych aktywnościach.

Ważne

Pamiętaj, że po wybraniu parametrów i określeniu filtrów dotyczących potrzebnego Ci raportu, aby go wygenerować, konieczne jest wybranie przycisku Odśwież.

widok raportu czas pracy agentów
Czy artykuł był pomocny?