Centrum pomocy / Połączenia (szczegóły)

Połączenia (szczegóły)

Raport prezentuje wszystkie połączenia realizowane przez agentów we wszystkich kampaniach.

Za pomocą rozbudowanego filtrowania możliwe jest wyszukanie dowolnego wykonanego lub odebranego przez agenta połączenia. Możesz użyć go na przykład w momencie, kiedy potrzebujesz sprawdzić liczbę połączeń danego agenta w danej kampanii.

Za jego pomocą możliwe jest również pobieranie nagrań rozmów prowadzonych przez agentów.

Informacje, które możemy znaleźć w kolumnach raportu to:

  • Lp. – liczba porządkowa połączenia.
  • Data i godzina – data i godzina rozpoczęcia połączenia.
  • Czas oczekiwania – czas oczekiwania na odebranie połączenia.
  • Czas połączenia  – czas trwania połączenia.
  • Od, numer – numer wewnętrzny z którego było inicjowane połączenie.
  • Do, numer – numer, na który połączenie było kierowane.
  • Połączony – wartość 1 oznacza że połączenia zostało odebrane; połączenia nieodebrane mają wartość 0.
  • Agent – login agenta który inicjował połączenia/dla którego było inicjowane połączenie.
  • Rekord – unikalny identyfikator rekordu do którego połączenie było inicjowane.
  • Sprawa – zgłoszenie, w którym zostało wykonane połączenie.
  • Kampania – nazwa kampanii, w ramach której połączenie było inicjowane.
  • Zapisz – zapis nagrania rozmowy w postaci pliki z rozszerzeniem .mp3 na dysk.
Ważne

Pamiętaj, że po wybraniu parametrów i określeniu filtrów dotyczących potrzebnego Ci raportu, aby go wygenerować, konieczne jest wybranie przycisku Odśwież.

Czy artykuł był pomocny?