Centrum pomocy / Połączenia wychodzące dla agentów w kampanii (podsumowanie)

Połączenia wychodzące dla agentów w kampanii (podsumowanie)

Raport prezentuje statystyki połączeń wychodzących dla agentów w zakresie ilości połączeń:

  • Odebranych
  • Zajętych
  • Nieodebranych
  • Zrealizowanych na błędne numery
  • Rozłączonych
  • Niezrealizowanych

Na tym raporcie możesz na przykład sprawdzić ile połączeń wykonanych przez danego konsultanta zostało odebranych przez klienta w wybranym okresie czasu i wybranej kampanii.

 

Jakie kolumny znajdują się w raporcie?

  • Lp. – liczba porządkowa.
  • Agent – agent, który wykonał połączenia.
  • Suma połączeń wychodzących.
  • Odebrane – liczba odebranych połączeń.
  • Nieodebrane – nieodebrane połączenia.
  • Zajęte – wykonane połączenia, które zakończyły się sygnałem zajętości.
  • Błędne numery – połączenia wykonane na błędne numery.
  • Brak odpowiedzi – połączenia rozłączone przez system lub przez agenta.
  • Procent odebranych – procent połączeń odebranych w stosunku do zajętych, nieodebranych, błędnych numerów, rozłączonych oraz niezrealizowanych.
  • Sumaryczny czas rozmów – łączny czas rozmów agenta.
Ważne

Pamiętaj, że po wybraniu parametrów i określeniu filtrów dotyczących potrzebnego Ci raportu, aby go wygenerować, konieczne jest wybranie przycisku Odśwież.

połączenia wychodzące dla agentów w kampanii
Czy artykuł był pomocny?