Raport prezentuje statystyki połączeń wychodzących dla agentów w zakresie ilości połączeń:
- Odebranych
- Zajętych
- Nieodebranych
- Zrealizowanych na błędne numery
- Rozłączonych
- Niezrealizowanych
Na tym raporcie możesz na przykład sprawdzić ile połączeń wykonanych przez danego konsultanta zostało odebranych przez klienta w wybranym okresie czasu i wybranej kampanii.
Jakie kolumny znajdują się w raporcie?
- Lp. – liczba porządkowa.
- Agent – agent, który wykonał połączenia.
- Suma połączeń wychodzących.
- Odebrane – liczba odebranych połączeń.
- Nieodebrane – nieodebrane połączenia.
- Zajęte – wykonane połączenia, które zakończyły się sygnałem zajętości.
- Błędne numery – połączenia wykonane na błędne numery.
- Brak odpowiedzi – połączenia rozłączone przez system lub przez agenta.
- Procent odebranych – procent połączeń odebranych w stosunku do zajętych, nieodebranych, błędnych numerów, rozłączonych oraz niezrealizowanych.
- Sumaryczny czas rozmów – łączny czas rozmów agenta.