Centrum pomocy / Statystyki kampanii (krótki)

Statystyki kampanii (krótki)

Raport prezentuje przegląd najważniejszych statystyk dotyczących realizowania kampanii.

Ważne

Uwaga, filtr daty odnosi się do daty zakończenia kampanii. Jeśli nie korzystasz z kampanii ograniczonych czasowo, to raport pokaże wszystkie wyniki dla wszystkich kampanii.

Pomocne

Po wybraniu parametrów i określeniu filtrów dotyczących potrzebnego Ci raportu, aby go wygenerować, konieczne jest wybranie przycisku Odśwież.

Jakie kolumny znajdują się w raporcie?

  • Lp. – liczba porządkowa.
  • Kampania – nazwa kampanii, dla której liczone są statystyki.
  • Status kampanii, mówiący o tym czy kampania jest aktywna, wstrzymana czy anulowana.
  • Limit sukcesów w kampanii – liczba wyświetla się jeżeli dla danej kampanii został ustalony limit sukcesów (możliwe jest ustawienie go przy tworzeniu i edycji kampanii)
  • Liczba agentów przypisanych do kampanii.
  • Aktualna liczba ustaleń – liczba zrealizowanych sukcesów.
  • Aktualna liczba ustaleń brakujących – liczba sukcesów, które zostały do zrealizowania.
  • Wszystkie – liczba kontaktów przypisanych do kampanii.
  • Nieużyte – liczba kontaktów nieużytych jeszcze w kampanii.
  • Przetwarzane – liczba kontaktów aktualnie przetwarzanych przez agentów.
  • Zamknięte – liczba kontaktów, dla których ustawiony został status kończący.
  • Oddzwonienia – liczba oddzwonień ustalonych w kampanii.
  • Potwierdzenia – liczba zrealizowanych potwierdzeń (tylko dla branży sprzedaży bezpośredniej).
  • Zaproszenia – liczba zrealizowanych zaproszeń (tylko dla branży sprzedaży bezpośredniej).
  • Procent użycia – ile procent kontaktów w kampanii zostało już użytych.
Czy artykuł był pomocny?