Jakie kolumny znajdują się w raporcie?
- Lp. – liczba porządkowa.
- Kampania – nazwa kampanii, dla której liczone są statystyki.
- Status kampanii, mówiący o tym czy kampania jest aktywna, wstrzymana czy anulowana.
- Limit sukcesów w kampanii – liczba wyświetla się jeżeli dla danej kampanii został ustalony limit sukcesów (możliwe jest ustawienie go przy tworzeniu i edycji kampanii)
- Liczba agentów przypisanych do kampanii.
- Aktualna liczba ustaleń – liczba zrealizowanych sukcesów.
- Aktualna liczba ustaleń brakujących – liczba sukcesów, które zostały do zrealizowania.
- Wszystkie – liczba kontaktów przypisanych do kampanii.
- Nieużyte – liczba kontaktów nieużytych jeszcze w kampanii.
- Przetwarzane – liczba kontaktów aktualnie przetwarzanych przez agentów.
- Zamknięte – liczba kontaktów, dla których ustawiony został status kończący.
- Oddzwonienia – liczba oddzwonień ustalonych w kampanii.
- Potwierdzenia – liczba zrealizowanych potwierdzeń (tylko dla branży sprzedaży bezpośredniej).
- Zaproszenia – liczba zrealizowanych zaproszeń (tylko dla branży sprzedaży bezpośredniej).
- Procent użycia – ile procent kontaktów w kampanii zostało już użytych.