Centrum pomocy / Rozmowy wychodzące (Dialer)

Rozmowy wychodzące (Dialer)

Raport pokazuje statystyki połączeń wykonanych za pomocą mechanizmu dialera. Jest przydatny w momencie, kiedy korzystasz z kampanii o mechanizmie dialera – Predictive dialing lub Power dialer. Dane na raporcie możesz filtrować na podstawie okresu, w którym zostały wykonane połączenia – Data od / do, kampanii, w której znajdują się dzwonione sprawy – pole Kampania, konsultanta, który był odpowiedzialny za połączenia – pole Agent, czy numeru telefonu od lub do którego zostało wykonane połączenie – pola Od, numer / Do, numer.

 

Dane, które znajdziesz na raporcie to:

  • Lp. – liczba porządkowa.
  • Data godzina – data i godzina wykonania połączenia.
  • Czas oczekiwania – czas, przez który system oczekiwał na odebranie połączenia przez klienta.
  • Od, numer – nr konta wewnętrznego centrali, które wykonywało połączenie.
  • Do, numer – numer, na jaki zostało wykonane połączenie (numer telefonu klienta).
  • Połączony – informacja czy połączenie zostało odebrane.
  • Agent – login agenta, na którego zostało przełączone połączenie.
  • Kampania – kampania, dla której system wykonywał połączenie wychodzące.
  • Status – status połączenia jaki system otrzymał od centrali telefonicznej. Popularne statusy połączeń:
    • Brak informacji – połączenie odebrane.
    • Zajęte.
    • Nieprawidłowy numer.
    • Brak odpowiedzi.
    • Brak informacji.
    • PDS Abandon Drop.
Ważne

Pamiętaj, że po wybraniu parametrów i określeniu filtrów dotyczących potrzebnego Ci raportu, aby go wygenerować, konieczne jest wybranie przycisku Odśwież.

Czy artykuł był pomocny?