Raport pokazuje statystyki połączeń wykonanych za pomocą mechanizmu dialera. Jest przydatny w momencie, kiedy korzystasz z kampanii o mechanizmie dialera –
Predictive dialing lub
Power dialer. Dane na raporcie możesz filtrować na podstawie okresu, w którym zostały wykonane połączenia –
Data od / do, kampanii, w której znajdują się dzwonione sprawy – pole
Kampania, konsultanta, który był odpowiedzialny za połączenia – pole
Agent, czy numeru telefonu od lub do którego zostało wykonane połączenie – pola
Od, numer / Do, numer.
Dane, które znajdziesz na raporcie to:
- Lp. – liczba porządkowa.
- Data godzina – data i godzina wykonania połączenia.
- Czas oczekiwania – czas, przez który system oczekiwał na odebranie połączenia przez klienta.
- Od, numer – nr konta wewnętrznego centrali, które wykonywało połączenie.
- Do, numer – numer, na jaki zostało wykonane połączenie (numer telefonu klienta).
- Połączony – informacja czy połączenie zostało odebrane.
- Agent – login agenta, na którego zostało przełączone połączenie.
- Kampania – kampania, dla której system wykonywał połączenie wychodzące.
- Status – status połączenia jaki system otrzymał od centrali telefonicznej. Popularne statusy połączeń:
- Brak informacji – połączenie odebrane.
- Zajęte.
- Nieprawidłowy numer.
- Brak odpowiedzi.
- Brak informacji.
- PDS Abandon Drop.