PDS (Predictive Dialing System) to jeden z algorytmów dzwonienia w Systell Contact Center (SCC) dla kampanii wychodzących. Charakteryzuje się naddzwanianiem dla grupy agentów.
Głównym zadaniem PSD jest maksymalizowanie wydajności pracy zalogowanych konsultantów poprzez dostosowanie liczby wybieranych w danej chwili połączeń telefonicznych do liczby dostępnych agentów. Oznacza to, że PDS minimalizuje czas, w którym zalogowani konsultanci nie prowadzą żadnych rozmów. System PDS jest rozwinięciem Power Dialera, wykonuje wiele połączeń dla wielu konsultantów, a Power Dialer wykonuje wiele połączeń dla jednego konsultanta.
Kampania PDS ma przypisanych konsultantów oraz rekordy (kontakty). Rekordy najpierw przenoszone są do bufora połączeń, gdzie zestawiane są połączenia. Wyznaczona liczba zazwyczaj jest niezgodna z wymaganiami operatora sieci komórkowej, dlatego aby zapobiec obciążeniom wprowadzone jest ograniczenie. Zazwyczaj jest to 5 połączeń na sekundę, więc bufor połączeń odświeżany jest co 1s w ramach nawiązywania nowych połączeń.
Podczas monitorowania pracy agentów w Stanie agentów w kolumnie Stan PDS możesz śledzić stan pracy dialera dla danego agenta. Znajdziesz tam następujące wpisy:
W części menedżerskiej SCC -> Kampanie -> zakładka Dzwonienie należy ustawić:
Istnieją różne wersje wzoru, w których używa się : LoggedIn, Talking, TalkingEnding.
Z tych bloków można ułożyć własny algorytm lub na prośbę klienta napisać nowy.
Każdy z tych bloków ma swoją procedurę, do której można dodać PDS (dzwonienie do grupy). Oddzwonienia prywatne są brane poza algorytmem pobierania.
Nawet jeżeli ustawione są tylko oddzwonienia publiczne to w przypadku kampanii PDS oddzwonienia prywatne również są sprawdzane. Im mniej oddzwonień prywatnych tym PDS działa wydajniej.
Status: PrivateCallbackPriority