Centrum pomocy / Wyszukiwanie kontaktów i spraw

Wyszukiwanie kontaktów i spraw

Widok ZNAJDŹ

Systell Contact Center daje Ci możliwość wyszukania dowolnej sprawy czy kontaktu za pośrednictwem widoku ZNAJDŹ.

Jak wyszukać kontakt w SCC?

Wyszukiwanie ogólne

  • Przejdź do widoku Znajdź wybierając ikonę Lupy po lewej stronie systemu.
  • Wpisz szukaną frazę w pasek wyszukiwania i zatwierdź klawiszem Enter lub zielonym przyciskiem Lupy po prawej stronie.
  • Wyszukiwanie ogólne zwraca wyniki po wpisaniu fragmentu (początku frazy) lub całej frazy z kategorii:
    • nazwa,
    • imię,
    • nazwisko,
    • imię + nazwisko,
    • adres email,
    • typ,
    • adres,
    • nr telefonu,
    • ID itp.

Wyszukiwanie z filtrami

  • Kliknij w pasek wyszukiwania, a rozwinie się lista filtrów, wybierz jeden z nich.
  • Na kolejnej rozwiniętej liście wybierz operator.
  • Wpisz frazę i zatwierdź klawiszem Enter lub zielonym przyciskiem Lupy po prawej stronie.
  • Filtry można ze sobą łączyć, wybierając kolejne pozycje z listy.

Jak wyszukać sprawę w SCC?

Wyszukiwanie ogólne

  • Przejdź do widoku Znajdź wybierając ikonę Lupy po lewej stronie systemu.
  • Wpisz szukaną frazę w pasek wyszukiwania i zatwierdź klawiszem Enter lub zielonym przyciskiem Lupy po prawej stronie.
  • Wyszukiwanie ogólne zwraca wyniki po wpisaniu fragmentu (początku frazy) lub całej frazy z kategorii:
    • nr sprawy,
    • nazwa firmy,
    • kampania,
    • telefon,
    • miasto,
    • kod pocztowy,
    • ostanie użycie itp.

Wyszukiwanie z filtrami

  • Kliknij w pasek wyszukiwania, a rozwinie się lista filtrów, wybierz jeden z nich.
  • Na kolejnej rozwiniętej liście wybierz operator.
  • Wpisz frazę i zatwierdź klawiszem Enter lub zielonym przyciskiem Lupy po prawej stronie.
  • Filtry można ze sobą łączyć, wybierając kolejne pozycje z listy.

Sortowanie wyników wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania (zarówno kontaktu, jak i sprawy) można sortować wg następujących kategorii:

Jeśli chodzi o sortowanie kontaktu, mamy kategorie:

    • miasto,
    • ostatnie użycie,
    • kod pocztowy,
    • telefon,
    • imię i nazwisko,
    • ID itp.

Jeśli chodzi o sortowanie sprawy mamy kategorie:

    • nazwa firmy,
    • status,
    • kampania,
    • zlecił,
    • nazwisko i imię,
    • utworzono,
    • nr sprawy,
    • temat itp.

Zapis zestawu filtrów

Systell Contact Center pozwala szybko i sprawnie wyszukać dowolną sprawę czy kontakt. Odbywa się to za pośrednictwem funkcji WYSZUKAJ OGÓLNEGO (bez filtrów) lub WYSZUKAJ SZCZEGÓŁOWE (z filtrami). Aby ułatwić pracę naszym klientom i zwiększyć efektywność wyszukiwania, wprowadziliśmy możliwość zapisu najczęściej używanych, najbardziej potrzebnych filtrów. Dzięki temu Konsultant nie będzie musiał za każdym razem wpisywać szukanej frazy lub wybierać potrzebnego zestawu filtrów, ale będzie mógł z listy ULUBIONE WYSZUKIWANIA wybrać gotowy, zapisany filtr/zestaw filtrów. 

Jak skorzystać z tej funkcjonalności? 

  • Wejdź w funkcję SZUKAJ na lewym pasku menu.
  • W polu tekstowym SZUKAJ SPRAWY i wpisz najczęściej szukaną frazę lub wybierz najczęściej używany zestaw filtrów. 
  • Kliknij ikonę GWIAZDKI, która pojawi się obok ikony WYSZUKAJ do włączenia wyszukiwania. Po kliknięciu gwiazdki otworzy Ci się okno umożliwiające nadanie nazwy swojemu ulubionemu wyszukiwaniu. Domyślnie jest wpisywana fraza, jaką wpisało się do wyszukania lub wybrany zestaw filtrów.
  • Kliknij przycisk ZAPISZ, aby zapamiętać ulubione wyszukiwaniePodczas kolejnego wyszukiwanie wystarczy kliknąć na pole wyszukiwania i oprócz filtrów wyświetla się również zapisane zestawy filtrów. Po kliknięciu zapisanego zestawu filtrów zostanie on automatycznie wczytany w pole wyszukiwania oraz automatycznie zostanie uruchomione wyszukiwanieW każdej chwili możesz usunąć zapisany zestaw filtrów klikając X obok ulubionego zestawu filtrów. 

Eksport wyników wyszukiwania do Excel

Funkcjonalność ta pozwala na eksport wyników wyszukiwania (otrzymanych za pośrednictwem wyszukiwarki ogólnej lub szczegółowej) do Excela.

Jak skorzystać z tej funkcjonalności?

  1. Przejdź do Widoku znajdź i wpisz w polu wyszukiwania szukaną frazę lub wybierz dowolny filtr/zestaw filtrów.
  2. Kliknij enter lub ikonę lupki, aby załadować wyniki wyszukiwania.
  3. Kliknij przycisk Eksportuj, aby wygenerować plik Excel z wynikami wyszukiwania.
Czy artykuł był pomocny?