Proces jest zbiorem statusów, w których może znaleźć się przetwarzany kontakt (np. Jan Kowalski jest obsługiwany w ramach kampanii zwrotu podatku).
Status, w którym znajduje się dany kontakt, ma swoje właściwości oraz możliwość reakcji na zdarzenie, a także mapowanie przejść do innych statusów, czy to na podstawie wybranej przez użytkownika odpowiedzi w skrypcie rozmowy, czy też reakcji na zdarzenie przy automatycznym wydzwanianiu na numery telefonu rekordu.
Aplikacja nie narzuca sztywnego podziału procesów, toteż możesz dostosować proces do swoich potrzeb.
W wyświetlonym oknie uzupełnij:
Jeśli nie chcesz dodawać nowych statusów lub akcji kliknij OK.
Jeśli jednak chcesz dodać status do swojego procesu wybierz +Dodaj status.
W oknie po prawej stronie wypełnij dane:
W zakładce Podstawowe (1):
W zakładce Wyjścia (2):
Ustawienia skryptu rozmowy – w tym miejscu możesz zdefiniować mapowanie statusu w zależności od wybranej przez agenta wartości pola skryptu. Aby to zrobić, musisz wybrać:
Ustawienia akcji automatycznych:
W tym miejscu możesz przypisać akcję, która ma się wykonać automatycznie, gdy konsultant ustawi sprawie dany status. Aby to zrobić musisz wypełnić pola:
W zależności od wyboru jednej z powyższych akcji w polu po prawej pojawi się do wyboru odpowiedni parametr np. wzorzec maila czy kampania.
Statusy wyjściowe ustawiane przez dialera – w tym miejscu możesz ustawić statusy, które mają się ustawić automatycznie, w zależności od tego jaki będzie efekt połączenia wykonanego przez dialer. Dozwolone jest także ustawienie opcji „Nic nie rób”. Możliwe efekty połączenia z dialera to:
Statusy ustawione przez przekroczenie licznika przejść – tutaj możesz określić, jaki status ma się ustawić w sprawie po przekroczeniu licznika przejść, który także możesz ustalić.
Statusy wyjściowe ustawiane przez zdarzenie – w tym miejscu możesz wybrać status, który ma się ustawić w sprawie automatycznie, na skutek zdarzenia, jakim jest mail przychodzący od klienta
Status ustawiony przez agenta podczas oczekiwania na dialerze – dotyczy tylko trybu dzwonienia kampanii Półautomatycznego – Progressive.
Oznacza to, że przy każdym zapisie zakładki sprawy, zapisywany jest również aktualny status wraz z osobą odpowiedzialną, zlecającą, datą i godziną zapisu oraz notatką.
Historia ta dostępna jest w widoku Aktywności na karcie sprawy.
Jeżeli zmiana statusu wywołana jest przez wykonanie akcji to w miejscu Osoba odpowiedzialna jest wpis system.
Jeśli chcesz dodać do procesu akcję wysyłki raportu wybierz +Dodaj akcję.
Po kliknięciu akcji Wysyłka raportu pojawia się zestaw dodatkowych parametrów do uzupełnienia:
Prawidłowo skonfigurowany proces podepnij do kampanii. Szczegóły w artykule „Tworzenie kampanii”.