Raporty 3CX v.1 (do wersji 14)
Spis raportów:
3CX – 01 – Podstawowe statystyki kolejek

- Numer Kolejki
- Nazwa Kolejki
- Liczba połączeń przychodzących – Wszyskie, połączenia, które były kierowane na kolejkę
- Liczba połączeń odebranych – wszyskie połączenia, które odebrała kolejka i na niej przebywały. Nie mylić z agentem.
3CX – 02 – Raport logów połączeń

- ID połączenia – unikalny identyfikator połączenia
- Czas rozpoczęcia –
- Źródło – źródło połaczenia
- 0 – użytkonwik
- 1 – trunk
- 4 – kolejka
- 6 – ivr
- Numer źródłowy – numer inicjujący połączenie
- ID numeru źródłowego – numer
- Nazwa źródła – opis
- Typ destynacji – typ źródło
- 0 – użytkonwik
- 1 – trunk
- 4 – kolejka
- 6 – ivr
- Numer destynacji – numer docelowy połączenia
- ID numeru destynacji – numer docelowy połączenia
- Nazwa destynacji
- Czas wywołania – czas zestawiania połączenia
- Czas rozmowy
- Koszt połączenia
- Odebrano – TAK/NIE
- Ścieżka zapisu nagrania – lokalizacja nagrania
3CX – 03 – Przegląd wydajności kolejek.

- Numer kolejki
- Nazwa kolejki
- Numer Wewnętrzny – numer agenta na którego mogły trafiać połączenie z kolejki
- Nazwa numeru – opis numeru
- Ilość połączeń odebranych – suma połączeń odebranych przez agenta z danej kolejki
- Ilość połączeń nieodebranych -suma połączeń nieodbranych przez agenta z danej kolejki
- Czas rozmów – sumaryczny czas połaczeń agenta przychodzących z danej kolejki
3CX – 04 – Statystyki agentów w kolejce

- Numer wewn.
- Nazwa
- Numer kolejki
- Nazwa kolejki
- Czas zalogowania w kolejce – sumaryczny czas zalogowania w kolejce
- ilość oddzwonień – suma oddzwonień
- ilość połączeń – suma wszystkich połączeń trafiających na agenta z kojeki
- Ilość połączeń utraconych – suma połączeń nieodebranych z kolejki przez danego agenta
- Ilość połączeń odebranych
- Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kojeki
- Ilość połączeń odebranych na godzinę – liczba połączeń przez agenta z danej kolejki odebranych przez liczbę godzin zalogowania w kolejce (czas zalogowania)
- Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
- Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
- Czas rozmowy
- Średni czas rozmowy
3CX – 05 – Nieodebrane połączenie na kolejkach (szczegóły)

- Numer kolejki
- Nazwa kolejki
- Czas połączenia
- Czas oczekiwania – czas oczekiwania na odebranie.
- Numer dzwoniącego – numer dzwoniącego na kolejkę
- Numer wewn. – numer, który wywołuje kolejka
- Nazwa numeru wewn. – numer, który wywołuje kolejkę
- Liczba prób – liczba wywołań przez kolejkę
- Zalogowany – czy agent, jest zalogowany do kolejki
3CX – 06 – Szczegółowe statystyki kolejki dzień po dniu.

- Dzień
- Numer kolejki
- Ilość połączeń – liczba połączeń skierowanych na kolejkę
- Ilość połączeń utraconych – liczba połączeń nieodebranych na kolejce (nie przez agentów).
- Ilość połączeń odebranych – liczba połączeń odebranych przez kolejkę (nie przez agentów).
- Proc. połączeń odebranych – procentowy udział połączeń odebranych do wszystkich połączeń trafiających na kolejki
- Czas wywoływania – sumaryczny czas wywoływania
- Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
- Czas rozmowy – sumaryczny czas rozmów
- Średni czas rozmowy – średni czas rozmów
- Liczba oddzwonień – liczba oddzwonień
- Całkowity czas połączeń – sumarczny czas połączeń
3CX – 07 – Wydajność agentów

- Numer wewn.
- Nazwa
- Numer kolejki
- Nazwa kolejki
- Czas zalogowania w kolejce – sumaryczny czas zalogowania w kolejce
- ilość oddzwonień – suma oddzwonień
- ilość połączeń – suma wszystkich połączeń trafiających na agenta z kojeki
- Ilość połączeń utraconych – suma połączeń nieodebranych z kolejki przez danego agenta
- Ilość połączeń odebranych
- Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kojeki
- Ilość połączeń odebranych na godzinę – liczba połączeń przez agenta z danej kolejki odebranych przez liczbę godzin zalogowania w kolejce (czas zalogowania)
- Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
- Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
- Czas rozmowy
- Średni czas rozmowy
- Czy dzwoniący się rozłączył
- Inny agent odebrał – ile połączeń było odebranych przez innego agenta
3CX – 08 – Połączenia wychodzące

- Data
- Numer wewn.
- Czas wywołania – sumaryczny czas wywoływania przez danych numer dla połączeń wychodzących
- Czas rozmowy – sumaryczny czas rozmów przez danych numer dla połączeń wychodzących
3CX – 09 – Dystrybucja połączeń odebranych i nieodebranych na miesiąc

- Nazwa kolejki
- Miesiąc – od stycznia (1) do grudnia (12)
- Odebrane połączenia – liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę).
- Nieodebrane połączenia – liczba połączeń nieodebranych przez kolejkę agenta w kolejce
3CX – 10 – Dystrybucja połączeń odebranych na godziny

- Nazwa kolejki
- Przedział czasowy – przedział dwugodzinny
- Wartość liczbowa – liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, Połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
3CX – 11 – Dystrybucja połączeń odebranych na dni

- Nazwa kolejki
- Dzień – dni danego miesiąca wybranego we filtrze, od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.
- Liczba połączeń – liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, Połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
3CX – 12 – Dystrybucja połączeń odebranych na godziny

- Nazwa kolejki
- Miesiąc
- Ilość rozmów liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
3CX – 13 – Dystrybucja połączeń nieodebranych na godziny

- Nazwa kolejki
- Godzina
- Ilość rozmów – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
3CX – 14 – Dystrybucja połączeń nieodebranych na dni

- Nazwa kolejki
- Dzień
- Liczba połączeń – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
3CX – 15 – Dystrybucja połączeń nieodebranych na miesiąc

- Nazwa kolejki
- Miesiąc
- Liczba połączeń – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
3CX – 16 – Dystrybucja połączeń odebranych i nieodebranych na dzień

- Nazwa kolejki
- Dzień
- Odebrane połączenie – liczba połaczęń odebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
- Nieodebrane połączenie – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
3CX – 17 – Połączenia nieodebrane

Uwaga: Są to połączenia nieodebrane, a nie utracone, do których należy oddzwonić. Raport zawiera wszystko – połączenia wewnętrzne i zewnętrzne, przychodzące i wychodzące.
- Data
- Numer źródłowy – numer z którego zainicjowano połączenie
- Numer docelowy – numer do którego zainicjowano połączenie
- Nazwa numeru źródłowego
- Nazwa numeru docelowego
3CX – 18.1 – Połączenia miejskie nieodebrane

Uwaga: Inbound, czyli z zewnątrz nieodebrane przez numer wewnętrzny; outbound, czyli wychodzące z numerów wewn.
- Data
- Numer źródłowy – numer z którego zainicjowano połączenie
- Numer docelowy – numer do którego zainicjowano połączenie
- Nazwa numeru źródłowego
- Czas oczekiwania
3CX – 18.2 – Połączenia wewnętrzne nieodebrane

Uwaga: Raport tylko dla numerów wewnętrznych.
- Data
- Numer źródłowy
- Numer docelowy
- Nazwa numeru źródłowego
- Nazwa numeru docelowego
- Czas oczekiwania
- Nazwa działu numeru wewn.źródłowego
3CX – 19 – Połączenia nieodebrane per numer źródłowy / połączenia utracone

Połączenia nieodebrane per numer źródłowy, które mogły zostać nieodebrane na kolejce lub agencie.
- Data
- Numer źródłowy
- Liczba poł. nieodebranych
- Godzina ostatniego wystąpienia połączenia
- Ostatni numer destynacji
- Nazwa ostatniego numeru destynacji
- Łączny czas oczekiwania
3CX – 20 – Podsumowanie połączeń przychodzących per kolejka

- Numer kolejki
- Nazwa kolejki
- Liczba połączeń
- Liczba połączeń odebranych
- Liczba połączeń utraconych – liczba połączeń, które nie zostały odebrane i nie udało się oddzwonić z sukcesem (połączenie odebrane).
3CX – 21 – Połączenia utracone do oddzwonienia

- Numer do oddzwonienia
- Godzina ostatniego wystąpienia połączenia
- Ostatni numer destynacji
- Nazwa ostatniej destynacji
- Łączny czas oczekiwania
- Nazwa działu
3CX – 22 – Podsumowanie połączeń wychodzących na zewnątrz / miejskich

Uwaga: Raport dla wszystkich agentów oblicza sumy połączeń odebranych i nieodebranych dla połączeń wychodzących na zewnątrz.
- Numer źródłowy
- Nazwa numeru źródłowego
- Odebrane
- Nieodebrane
- Czas rozmowy – Łączny czas rozmowy agenta
- Nazwa działu
3CX – 23 – Podsumowanie połączeń przychodzących odebranych przez numer wew.

Uwaga: Raport zlicza połączenia przychodząc ( z miasta) per numer wewnętrzny
- Numer wewnętrzny
- Połączenia odebrane
- Czas rozmowy
- Nazwa numeru wewnętrznego – nazwa użytkownika
- Nazwa działu
3CX – 24 Połączenia utracone do oddzwonienia
Uwaga: Raport prezentuje wszystkie połączenia miejskie nieodebrane, dla których również nie było oddzwonienia.
Czy połączenie znika z utraconych, jeżeli oddzwaniamy, ale klient nie odbierze połączenia? NIE.
- Numer do oddzwonienia
- Godzina ostatniego wystąpienia połączenia
- Ostatni numer destynacji
- Nazwa ostatniej destynacji
- Łączny czas oczekiwania
- Nazwa działu
3CX – 25 Transfery kolejek
- Numer kolejki – Numer kolejki.
- Nazwa Kolejka – Nazwa Kolejka.
- Połączenia przychodzące w wyniku przełączenia z IVRa – Połącznia przychodzące, które przeszły przez IVR i trafiły na kolejkę.
- Połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) – Połącznia przychodzące, które trafiły na kolejkę bez IVR.
- Połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę) – Połączenia przychodzące, przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę.
- Suma (wszystkie połączenia przychodzące) – Suma wszystkich połączeń przychodzących na kolejkę.
- Połączenia odebrane w wyniku przełączenia z IVR – Połącznia odebrane, które przeszły przez IVR, kolejkę.
- Odebrane przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) – Połącznia odebrane, które przeszły kolejkę bez IVR.
- Liczba połączeń odeb. tranf. wew. – Połączenia przychodzące odebrane, przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę.
- SUMA odebranych – Suma odebranych wszystkich połączeń przychodzących na kolejkę.
- Liczba połączeń utraconych – Suma wszystkich połączeń trafiających na kolejkę i utraconych – nie odebranych przez agenta
- Liczba unikatowych połączeń – Liczba połączeń – unikatowych numerów ANI.
3CX – 26 – Statystyka kolejek szczegóły
- Numer kolejki
- Liczba połączeń
- Liczba połączeń straconych – wszyskie połączenia, które kolejka nie odebrała. Nie mylić z agentem.
- Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kojeki
- Czas wywoływania
- Średni czas wywoływania
- Czas rozmowów
- Średni czas rozmowy
- Ilość oddzwonień – jeśli oddzwonienia są skonfugurowane w 3CX