Centrum pomocy / Raporty 3CX v.1 (do wersji 14)

Raporty 3CX v.1 (do wersji 14)

Spis raportów:


3CX – 01 – Podstawowe statystyki kolejek

  • Numer Kolejki
  • Nazwa Kolejki
  • Liczba połączeń przychodzących – Wszyskie, połączenia, które były kierowane na kolejkę
  • Liczba połączeń odebranych – wszyskie połączenia, które odebrała kolejka i na niej przebywały. Nie mylić z agentem.

3CX – 02 – Raport logów połączeń

  • ID połączenia –  unikalny identyfikator połączenia
  • Czas rozpoczęcia – 
  • Źródło –  źródło połaczenia
    • 0 – użytkonwik
    • 1 – trunk  
    • 4 – kolejka 
    • 6 – ivr
  • Numer źródłowy –  numer inicjujący połączenie
  • ID numeru źródłowego – numer 
  • Nazwa źródła –  opis
  • Typ destynacji – typ źródło 
    • 0 – użytkonwik
    • 1 – trunk
    • 4 – kolejka
    • 6 – ivr
  • Numer destynacji – numer docelowy połączenia
  • ID numeru destynacji – numer docelowy połączenia
  • Nazwa destynacji
  • Czas wywołania – czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy
  • Koszt połączenia
  • Odebrano – TAK/NIE
  • Ścieżka zapisu nagrania – lokalizacja nagrania

3CX – 03 – Przegląd wydajności kolejek.

  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Numer Wewnętrzny – numer agenta na którego mogły trafiać połączenie z kolejki
  • Nazwa numeru – opis numeru
  • Ilość połączeń odebranych – suma połączeń odebranych przez agenta z danej kolejki
  • Ilość połączeń nieodebranych  -suma połączeń nieodbranych przez agenta z danej kolejki
  • Czas rozmów – sumaryczny czas połaczeń agenta przychodzących z danej kolejki

3CX – 04 – Statystyki agentów w kolejce

  • Numer wewn.
  • Nazwa
  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Czas zalogowania w kolejce – sumaryczny czas zalogowania w kolejce
  • ilość oddzwonień – suma oddzwonień
  • ilość połączeń – suma wszystkich połączeń trafiających na agenta z kojeki
  • Ilość połączeń utraconych – suma połączeń nieodebranych z kolejki przez danego agenta
  • Ilość połączeń odebranych
  • Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kojeki
  • Ilość połączeń odebranych na godzinę – liczba połączeń przez agenta z danej kolejki odebranych przez liczbę godzin zalogowania w kolejce (czas zalogowania)
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy
  • Średni czas rozmowy

3CX – 05 – Nieodebrane połączenie na kolejkach (szczegóły)

  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Czas połączenia
  • Czas oczekiwania – czas oczekiwania na odebranie.
  • Numer dzwoniącego – numer dzwoniącego na kolejkę
  • Numer wewn. –  numer, który wywołuje kolejka
  • Nazwa numeru wewn. – numer, który wywołuje kolejkę
  • Liczba prób – liczba wywołań przez kolejkę
  • Zalogowany – czy agent, jest zalogowany do kolejki

3CX – 06 – Szczegółowe statystyki kolejki dzień po dniu.

  • Dzień
  • Numer kolejki
  • Ilość połączeń – liczba połączeń skierowanych na kolejkę
  • Ilość połączeń utraconych – liczba połączeń nieodebranych na kolejce (nie przez agentów).
  • Ilość połączeń odebranych  – liczba połączeń odebranych przez kolejkę (nie przez agentów).
  • Proc. połączeń odebranych  – procentowy udział połączeń odebranych do wszystkich połączeń trafiających na kolejki
  • Czas wywoływania – sumaryczny czas wywoływania
  • Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy – sumaryczny czas rozmów
  • Średni czas rozmowy – średni czas rozmów
  • Liczba oddzwonień – liczba oddzwonień
  • Całkowity czas połączeń – sumarczny czas połączeń

3CX – 07 – Wydajność agentów

  • Numer wewn.
  • Nazwa
  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Czas zalogowania w kolejce – sumaryczny czas zalogowania w kolejce
  • ilość oddzwonień – suma oddzwonień
  • ilość połączeń – suma wszystkich połączeń trafiających na agenta z kojeki
  • Ilość połączeń utraconych – suma połączeń nieodebranych z kolejki przez danego agenta
  • Ilość połączeń odebranych
  • Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kojeki
  • Ilość połączeń odebranych na godzinę – liczba połączeń przez agenta z danej kolejki odebranych przez liczbę godzin zalogowania w kolejce (czas zalogowania)
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy
  • Średni czas rozmowy
  • Czy dzwoniący się rozłączył
  • Inny agent odebrał – ile połączeń było odebranych przez innego agenta

3CX – 08 – Połączenia wychodzące

  • Data
  • Numer wewn.
  • Czas wywołania – sumaryczny czas wywoływania przez danych numer dla połączeń wychodzących
  • Czas rozmowy – sumaryczny czas rozmów przez danych numer dla połączeń wychodzących

3CX – 09 – Dystrybucja połączeń odebranych i nieodebranych na miesiąc

  • Nazwa kolejki
  • Miesiąc – od stycznia (1) do grudnia (12)
  • Odebrane połączenia – liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę).
  • Nieodebrane połączenia – liczba połączeń nieodebranych przez kolejkę agenta w kolejce

3CX – 10 – Dystrybucja połączeń odebranych na godziny

  • Nazwa kolejki
  • Przedział czasowy – przedział dwugodzinny
  • Wartość liczbowa –  liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, Połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)

3CX – 11 – Dystrybucja połączeń odebranych na dni

  • Nazwa kolejki
  • Dzień – dni danego miesiąca wybranego we filtrze, od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.
  • Liczba połączeń –  liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, Połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę) 

3CX – 12 – Dystrybucja połączeń odebranych na godziny

  • Nazwa kolejki
  • Miesiąc
  • Ilość rozmów liczba połączeń odebranych przez agenta w kolejce. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)

3CX – 13 – Dystrybucja połączeń nieodebranych na godziny

  • Nazwa kolejki
  • Godzina
  • Ilość rozmów – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)

3CX – 14 – Dystrybucja połączeń nieodebranych na dni

  • Nazwa kolejki
  • Dzień
  • Liczba połączeń – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)

3CX – 15 – Dystrybucja połączeń nieodebranych na miesiąc

  • Nazwa kolejki
  • Miesiąc
  • Liczba połączeń – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)

3CX – 16 – Dystrybucja połączeń odebranych i nieodebranych na dzień

  • Nazwa kolejki
  • Dzień
  • Odebrane połączenie – liczba połaczęń odebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma odebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)
  • Nieodebrane połączenie – liczba połaczęń nieodebranych zarówno połączeń wewnętrznych i zewnętrzych. Suma nieodebranych z przychodzące w wyniku przełączenia z IVR, połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) oraz połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę)

3CX – 17 – Połączenia nieodebrane

Uwaga: Są to połączenia nieodebrane, a nie utracone, do których należy oddzwonić. Raport zawiera wszystko – połączenia wewnętrzne i zewnętrzne, przychodzące i wychodzące.

  • Data
  • Numer źródłowy – numer z którego zainicjowano połączenie
  • Numer docelowy – numer do którego zainicjowano połączenie
  • Nazwa numeru źródłowego
  • Nazwa numeru docelowego

3CX – 18.1 – Połączenia miejskie nieodebrane

Uwaga: Inbound, czyli z zewnątrz nieodebrane przez numer wewnętrzny; outbound, czyli wychodzące z numerów wewn.

  • Data
  • Numer źródłowy – numer z którego zainicjowano połączenie
  • Numer docelowy – numer do którego zainicjowano połączenie
  • Nazwa numeru źródłowego
  • Czas oczekiwania

3CX – 18.2 – Połączenia wewnętrzne nieodebrane

Uwaga: Raport tylko dla numerów wewnętrznych.

  • Data
  • Numer źródłowy
  • Numer docelowy
  • Nazwa numeru źródłowego
  • Nazwa numeru docelowego
  • Czas oczekiwania
  • Nazwa działu numeru wewn.źródłowego

3CX – 19 – Połączenia nieodebrane per numer źródłowy / połączenia utracone

Połączenia nieodebrane per numer źródłowy, które mogły zostać nieodebrane na kolejce lub agencie.

  • Data
  • Numer źródłowy
  • Liczba poł. nieodebranych
  • Godzina ostatniego wystąpienia połączenia
  • Ostatni numer destynacji
  • Nazwa ostatniego numeru destynacji
  • Łączny czas oczekiwania

3CX – 20 – Podsumowanie połączeń przychodzących per kolejka

  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Liczba połączeń
  • Liczba połączeń odebranych
  • Liczba połączeń utraconych – liczba połączeń, które nie zostały odebrane i nie udało się oddzwonić z sukcesem (połączenie odebrane).

3CX – 21 – Połączenia utracone do oddzwonienia

  • Numer do oddzwonienia
  • Godzina ostatniego wystąpienia połączenia
  • Ostatni numer destynacji
  • Nazwa ostatniej destynacji
  • Łączny czas oczekiwania
  • Nazwa działu

3CX – 22 – Podsumowanie połączeń wychodzących na zewnątrz / miejskich

Uwaga: Raport dla wszystkich agentów oblicza sumy połączeń odebranych i nieodebranych dla połączeń wychodzących na zewnątrz.

  • Numer źródłowy
  • Nazwa numeru źródłowego
  • Odebrane
  • Nieodebrane
  • Czas rozmowy – Łączny czas rozmowy agenta
  • Nazwa działu

3CX – 23 – Podsumowanie połączeń przychodzących odebranych przez numer wew.

Uwaga: Raport zlicza połączenia przychodząc ( z miasta) per numer wewnętrzny

  • Numer wewnętrzny
  • Połączenia odebrane
  • Czas rozmowy
  • Nazwa numeru wewnętrznego – nazwa użytkownika
  • Nazwa działu

3CX – 24 Połączenia utracone do oddzwonienia

Uwaga: Raport prezentuje wszystkie połączenia miejskie nieodebrane, dla których również nie było oddzwonienia.

Czy połączenie znika z utraconych, jeżeli oddzwaniamy, ale klient nie odbierze połączenia? NIE.

  • Numer do oddzwonienia
  • Godzina ostatniego wystąpienia połączenia
  • Ostatni numer destynacji
  • Nazwa ostatniej destynacji
  • Łączny czas oczekiwania
  • Nazwa działu

3CX – 25 Transfery kolejek

  • Numer kolejki – Numer kolejki.
  • Nazwa Kolejka – Nazwa Kolejka.
  • Połączenia przychodzące w wyniku przełączenia z IVRa – Połącznia przychodzące, które przeszły przez IVR i trafiły na kolejkę.
  • Połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) – Połącznia przychodzące, które trafiły na kolejkę bez IVR.
  • Połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę) – Połączenia przychodzące, przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę.
  • Suma (wszystkie połączenia przychodzące)   – Suma wszystkich połączeń przychodzących na kolejkę.
  • Połączenia odebrane w wyniku przełączenia z IVR – Połącznia odebrane, które przeszły przez IVR, kolejkę.
  • Odebrane przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) –  Połącznia odebrane, które przeszły kolejkę bez IVR.
  • Liczba połączeń odeb. tranf. wew. – Połączenia przychodzące odebrane, przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę.
  • SUMA odebranych – Suma odebranych wszystkich połączeń przychodzących na kolejkę.
  • Liczba połączeń utraconych – Suma wszystkich połączeń trafiających na kolejkę i utraconych – nie odebranych przez agenta
  • Liczba unikatowych połączeń – Liczba połączeń – unikatowych numerów ANI.

3CX – 26 – Statystyka kolejek szczegóły

  • Numer kolejki
  • Liczba połączeń
  • Liczba połączeń straconych – wszyskie połączenia, które kolejka nie odebrała. Nie mylić z agentem.
  • Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kojeki
  • Czas wywoływania
  • Średni czas wywoływania
  • Czas rozmowów
  • Średni czas rozmowy
  • Ilość oddzwonień – jeśli oddzwonienia są skonfugurowane w 3CX
Czy artykuł był pomocny?