Centrum pomocy / Raporty 3CX v.2 (do wersji 14, 15)

Raporty 3CX v.2 (do wersji 14, 15)

 

3CX V2 – 1.1 Raport logów połączeń (CallLog)

  • ID połączenia – unikalny identyfikator połączenia
  • Czas rozpoczęcia (połączenia)
  • Źródło-  źródło połączenia
    • 0 – użytkownik
    • 1 – trunk
    • 4 – kolejka
    • 6 – ivr
  • Numer źródłowy – numer inicjujący połączenie
  • ID numeru źródłowego – numer
  • nazwa źródła – opis
  • typ destynacji – typ źródło
    • 0 – użytkownik
    • 1 – trunk
    • 4 – kolejka
    • 6 – ivr
  • Numer destynacji – numer docelowy połączenia
  • ID numeru destynacji – numer docelowy połączenia
  • Nazwa destynacji
  • Typ akcji
  • Numer typu akcji
  • ID numeru akcji
  • Nazwa numeru akcji
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy
  • Koszt połączenia
  • Odebrano  (tak/nie)
  • Ścieżka zapisu nagrania – lokalizacja nagrania

3CX V2 – 1.2 Połączenia wychodzące / outband calls (CallLog)

  • Data
  • Numer wewnętrzny
  • Numer destynacji – numer docelowy połączenia
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy

3CX V2 – 1.3 Połączenia przychodzące na numery wew. i kolejki/ inbound calls (CallLog)

Uwzględniamy Call ID – czyli połączenie przychodzące z numeru źródłowego, które miało wiele wystąpień prezentujemy:
1. numer źródłowy
2. Numer destynacji (kolejka względnie, nr wew. (coś co jest poza IVR)
3. Nr wew. który odebrał, względnie który nie odebrał

  • Czas
  • Numer źródła – numer inicjujący połączenie
  • Numer destynacji – numer docelowy połączenia
  • Nazwa destynacji
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy

3CX V2 – 1.4 Połączenia odebrane przez numer wew. (CallLog)

Prezentujemy wszystkie rozmowy przeprowadzone przez dany numer wew. (jeżeli będzie nałożony filtr).

  • Czas rozpoczęcia 
  • Id numeru źródłowego – numer
  • Nazwa źródła –  opis
  • Numer destynacji –  numer docelowy połączenia
  • Nazwa destynacji
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy

3CX V2 – 1.5 Połączenia nieodebrane (grupowanie po numerze źródła) (CallLog)

Prezentacja połączeń utraconych (połączenia, które nie zostały odebrane przez numer docelowy oraz każdy inny w wyniku przełączenia). Połączenie prezentują datę ostatniego nieodebrania połączenia wraz z liczą wskazującą ile było prób dotarcia (doddzwonienia się)

  • Data
  • Numer źródłowy – numer telefonu
  • Liczba połączeń nieodebranych 
  • Godzina ostatniego wystąpienia połączenia łączny czas oczekiwania

3CX V2 – 1.6 Połączenie utracone do oddzwonienia (CallLog)

Prezentacja połączeń do oddzwonienia, które mają aktualnie status utraconych (połączenia, które nie zostały odebrane przez numer docelowy oraz każdy inny w wyniku przełączenia). W przypadku oddzwonienia i połączenie z numerem – numer z listy zostaje usunięty.
Raport prezentuje wszystkie połączenia, których ostatni status był połączeniem przychodzącym nieodebranym. W przypadku kiedy ostatnie połączenie jest połączeniem odebranych wówczas takie połączenie nie pojawi się na raporcie.

  • Numer do oddzwonienia
  • Godzina ostatniego wystąpienia połączenia
  • Ostatni numer destynacji
  • Nazwa ostatniej destynacji 
  • Łączny czas oczekiwania
  • Nazwa działu

3CX V2 – 1.7 Utracone połączenia na IVR – szczegóły (CallLog)

Lista numerów, które zrezygnowały z połącznia na etapie odsłuchu wiadomości IVR.

  • Linia IVR 
  • Data
  • Numer – numer dzwoniący

3CX V2 – 1.8  Wewnętrzne połączenia nieodebrane (CallLog)

Połączenia generowane wewnątrz pomiędzy numerami wew. (nieodebrane)

  • Data
  • Numer źródłowy – numer
  • Numer docelowy
  • Nazwa numeru źródłowego – opis
  • Nazwa numeru docelowego
  • Czas oczekiwania
  • Nazwa działu numeru wew. źródłowego

3CX V2 – 2.1 Podsumowanie połączeń przychodzących i wychodzących dla nr wew. (CallLog)

Prezentacja pracy numery wew. (ilość wykonanych i odebranych tel.)
Do raportu 22 dokładamy nowe kolumny  + modyfikacja wyliczenia czasów

  • Numer wew.
  • Ilość wykonanych (połączone)
  • Ilość wykonanych (niepołączone)
  • Suma wykonanych
  • Ilość odebranych
  • Ilość nieodebranych
  • Suma odebranych i nieodebranych
  • Czas wywoływania/oczekiwania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas rozmowy
  • Czas rozmów

3CX V2 – 2.1.1 Podsumowanie połączeń przychodzących i wychodzących dla nr wew. w podziale na dni (CallLog)

Prezentacja pracy numery wew. (ilość wykonanych i odebranych tel.)

  • Dzień
  • Numer wew.
  • Nazwa numeru wew.
  • Ilość wykonanych (połączone)
  • Ilość wykonanych (niepołączone)
  • Suma wykonanych
  • Ilość odebranych
  • Ilość nieodebranych
  • Suma odebranych i nieodebranych
  • Czas wywoływania/oczekiwania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas rozmowy
  • Czas rozmów

3CX V2 – 2.2 Połączenia wychodzące podsumowanie

Prezentujemy podsumowanie po nr wew. ilość wykonanych rozmów tych udanych i tych nieudanych.


  • Numer wew.
  • Nazwa numeru wew.
  • Ilość odebranych
  • Ilość nieodebranych
  • Suma odebranych i nieodebranych
  • Czas wywoływania/oczekiwania
  • Średni czas rozmowy
  • Czas rozmów – sumaryczny czas połączeń agenta przychodzących z danej kolejki

3CX V2 – 2.3 Podsumowanie połączeń przychodzących odebranych przez numer wew. (CallLog)

  • Numer wew.
  • Nazwa numeru wew.
  • Ilość odebranych
  • Ilość nieodebranych
  • Suma odebranych i nieodebranych
  • Czas wywoływania/oczekiwania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas rozmowy
  • Czas rozmów – sumaryczny czas połączeń agenta przychodzących z danej kolejki

3CX V2 – 2.4 CC – statystyki Agentów na na kolejkach  w podziale na dni. (3CX DB)

Możliwość wybrania wszystkich kolejek lub jednej  konkretnej kolejki.


  • Dzień
  • Numer kolejki ( i nazwa)
  • Ilość połączeń – suma wszystkich połączeń trafiających na agenta z kolejki
  • Ilość połączeń utraconych – suma połączeń nieodebranych z kolejki przez danego agenta
  • Ilość połączeń odebranych
  • Proc. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kolejki
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy
  • Średni czas rozmowy
  • Liczba oddzwonień
  • Całkowity czas połączeń

3CX V2 – 2.5 CC – statystyki Agentów na kolejkach

  • Numer wew.
  • Nazwa
  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Czas zalogowania w kolejce – sumaryczny czas zalogowania w kolejce
  • Ilość oddzwonień – suma oddzwonień
  • Ilość połączeń – suma wszystkich połączeń trafiających na agenta z kolejki
  • Ilość połączeń utraconych – suma połączeń nieodebranych z kolejki przez danego agenta
  • Ilość połączeń odebranych
  • Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kolejki
  • Ilość połączeń odebranych na godzinę – liczba połączeń przez agenta z danej kolejki odebranych przez liczbę godzin zalogowania w kolejce (czas zalogowania)
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy – sumaryczny czas połączeń agenta przychodzących z danej kolejki
  • Średni czas rozmowy

3CX V2 – 2.6 CC – Zestawienie wydajności infolinii / kolejek (widok managera)

  • Numer kolejki
  • Nazwa Kolejka
  • Połączenia przychodzące w wyniku przełączenia z IVRa – Połącznia przychodzące, które przeszły przez IVR i trafiły na kolejkę.
  • Połączenia przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) – Połącznia przychodzące, które trafiły na kolejkę bez IVR.
  • Połączenia przychodzące pozostałe (przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę) -Połączenia przychodzące, przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę.
  • Suma (wszystkie połączenia przychodzące) –  Suma wszystkich połączeń przychodzących na kolejkę.
  • Połączenia odebrane w wyniku przełączenia z IVR – Połącznia odebrane, które przeszły przez IVR, kolejkę.
  • Odebrane przychodzące bezpośrednio (z pominięciem IVR) –  Połącznia odebrane, które przeszły kolejkę bez IVR.
  • Liczba połączeń odeb. tranf. wew. – Połączenia przychodzące odebrane, przełączone z innych kolejek, transferowane na kolejkę.
  • SUMA odebranych – Suma odebranych wszystkich połączeń przychodzących na kolejkę.
  • Liczba połączeń utraconych – Suma wszystkich połączeń trafiających na kolejkę i utraconych – nie odebranych przez agenta
  • Liczba połączeń utrac. (z oddzwonieniami)
  • Liczba unikatowych połączeń – Liczba połączeń – unikatowych numerów ANI.

3CX V2 – 2.7 CC – Szczegółowe zestawienie dla kolejek (3CX DB) 

  • Numer kolejki
  • Liczba połączeń
  • Liczba połączeń straconych -wszystkie połączenia, które kolejka nie odebrała. Nie mylić z agentem.
  • Liczba połączeń odebranych
  • Pro. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kolejki
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas wywoływania – średni czas zestawiania połączeń
  • Czas rozmów
  • Ilość oddzwonień
  • Całkowity czas rozmów

3CX V2 – 2.8 CC – Szczegółowe zestawienie dla kolejek dzień po dniu (3CX DB)


  • Dzień
  • Ilość połączeń – liczba połączeń skierowanych na kolejkę
  • Ilość połączeń utraconych- ilość połączeń  trafiających na kolejkę i utraconych – nie odebranych przez agenta
  • Ilość połączeń odebranych – ilość połączeń przychodzących na kolejkę
  • Proc. połączeń odebranych – procent połączeń odebranych do wszystkich trafiających z kolejki
  • Czas wywoływania – czas zestawiania połączenia
  • Średni czas wywoływania –  Średni czas zestawiania połączenia
  • Czas rozmowy
  • Średni czas rozmowy
  • Liczba oddzwonień
  • Całkowity czas połączeń

3CX V2 – 2.9 CC – Aktywność agentów w kolejkach

  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Numer wew. -numer agenta na którego mogły trafiać połączenie z kolejki
  • Nazwa – opis numeru
  • Ilość połączeń odebranych – suma połączeń odebranych przez agenta z danej kolejki
  • Ilość połączeń nieodebranych -suma połączeń nieodebranych przez agenta z danej kolejki
  • Czas rozmów – sumaryczny czas połączeń agenta przychodzących z danej kolejki

3CX V2 – 2.10 CC – Aktywność agentów w kolejkach dzień po dniu


  • Dzień
  • Nr wewnętrzny
  • Nazwa
  • Numer kolejki
  • Nazwa kolejki
  • Czas zalogowania
  • Ilość oddzwonień
  • Ilość połączeń

3CX V2 – 2.11 IVR – podsumowanie połączeń przychodzących na linie IVR w podziale na dni (CallLog)

  • Linia IVR
  • Data
  • Wszystkie połączenia przez IVR
  • Połączenia utracone na IVR – połączenia  trafiające na kolejkę i utracone ( nie odebrane przez agenta,) podczas IVR

3CX V2 – 2.12 IVR – podsumowanie połączeń przychodzących na linie IVR (CallLog)

  • Linia IVR
  • Wszystkie połączenia przez IVR
  • Połączenia utracone na IVR – połączenia  trafiające na kolejkę i utracone ( nie odebrane przez agenta,) podczas IVR
Czy artykuł był pomocny?