Centrum pomocy / 6.10.0

6.10.0

Data wydania: 5/2021

Nowe funkcjonalności

  • Serwer stanu CTI dla 3CX – nowy typ telefonu – 3CX Phone CTI
    • Możliwość pracy 3cxPhoneForWindows z serwerem stanu na rdp (wielu użytkowników zalogowanych na jednym adresie IP)
    • Nowy typ telefonu – 3CX Phone CTI
  • Wykonanie połączenia podczas hold połączenia
  • Przycisk „Ustaw status” na karcie telefonu podczas trwającego połączenia wychodzącego oraz możliwość ustawienia statusu i notatki na połączenie wychodzące w historii połączeń
  • Dodanie zawijania tekstu w przyciskach pól skryptu
  • Przełączniki czasowe do pobierania maili i linkera maili
  • Identyfikowanie numeru z książki adresowej podczas połączenia przychodzącego
  • Zapisywanie informacji do DB o niedostarczeniu raportu/maila do odbiorcy
  • [Książka Adresowa] Awatar kontaktu podczas rozmowy
  • After call (Wrap up) – status przerwy po rozmowie
  • Możliwość wyboru pustego numeru identyfikacyjnego konsultanta w edycji użytkownika

Zmiany jakościowe

  • [Książka Adresowa] UI – Lista kontaktów powiązanych
  • [Książka Adresowa] Zmiana nazewnictwa i poprawki w wyświetlaniu numerów telefonu
  • Aktualizacja listy użytkowników zalogowanych do kolejki bez restartu proxy
  • Liczniki na karcie telefonu podczas rozmowy
  • Zmiana algorytmu podawania rekordów w kampanii w edycji multikampanii
  • Zmiana zwracanego komunikatu podczas niepoprawnej próby logowania
  • Zmiana domyślnej wartości numerów spraw
  • Zmiana mechanizmu wpisywania akcji odsuniętych w czasie do wykonania oraz wyłączenie notyfikacji u drugiego użytkownika

Poprawki

  • Poprawa działania liczników aktywności na karcie sprawy
  • Poprawa zwijania i rozwijania nagłówka na karcie sprawy/kontaktu
  • Poprawa zapisu informacji o nieodebranym połączeniu
  • Poprawa działania przełącznika „Czy na otwarcie sprawy/rekordu wysyłać od razu notyfikację do innych użytkowników, że następuję edycja”
  • Poprawa działania mechanizmu dialera
  • Połączenia przychodzące oczekujące rozłącza aktualne połączenie wychodzące (WebRTC)
  • Poprawa obsługi aktywnych PDF
  • Aktualizowanie wyszukiwania pełnotekstowego dla spraw historycznych
  • Przetwarzanie adresu „reply-to” z dodatkową nazwą użytkownika dodaną do maila
  • Poprawa logowania do kolejek i obsługi połączeń
  • Nazwa kontaktu na karcie telefonu po transferze połączenia z potwierdzeniem
  • Poprawa działania linków wstawianych w treści maila
  • Mapowanie statusów połączeń (anulowanych oraz na nieprawidłowy numer) na język polski i angielski
  • Poprawa zapisywania sprawy i kolejki zapisu
  • Poprawa wyświetlania wpisów w sekcji „Ostatnie aktywności” na Dashboardzie
  • Sortowanie połączeń w historii połączeń
  • Poprawa wyświetlania widoków dynamicznych
  • Ustawianie osoby zlecającej poprzedni krok w akcji automatycznej odsuniętej w czasie
  • Zapis próby połączenia w zakładce Aktywności na sprawie
  • Numery wewnętrzne na Stanie agentów
  • Przenoszenie rozmów pomiędzy sprawami
  • Modyfikacja komponentu 'Notatka’ – zwijanie, formatowanie
  • Poprawa widoczności nagłówków spraw
  • Zmiana języka na UI na angielski
  • Przycisk „Pokaż więcej” w Aktywnościach po przeniesieniu aktywności do innej sprawy
  • Uniemożliwienie dzwonienia na wstrzymaną kampanię bez konieczności odświeżania NEXT
  • Możliwość wylogowania użytkownika z systemu przez managera na Stanie Agentów
  • Suwak do scrollowania przy dużej liczbie otwartych kart spraw
  • Poprawa procedury usuwania kampanii
  • Przejście na dowolną przerwę podczas włączonego dialera zawsze zmienia status na przerwę domyślną
  • Dodawanie zespołu bez agentów do kampanii
  • Poprawa działania PopUp – SMS – otwieranie karty sprawy
  • Poprawa funkcji wysyłania wiadomości e-mail
  • Poprawa wyświetlania statusów połączenia o długich nazwach w historii połączeń na karcie telefonu
  • Poprawa działania separatora dla pola słownikowego z wielowyborem w podpisie wiadomości e-mail
  • Przeniesienie do archiwum nie wylogowuje agenta z systemu
  • Podpowiedź „Zadzwoń” zamiast „Zakończ” wyświetlana przy najechaniu na przycisk „Zakończ” na karcie kontaktu
  • Nieaktywny przycisk „Dodaj” przy dodawaniu skrzynki SMTP w edycji użytkownika
  • Poprawy w liczbie wyświetlanych komunikatów
  • Ograniczenia widoczności szablonów wiadomości e-mail oraz SMS
  • Zaznaczenie ostatnio otwartego wiersza nie znika przy nowym wyszukiwaniu
  • Dodawanie załączników do sprawy poprzez CTRL+V
  • Przy logowaniu napis 'Użytkownik’ nachodzi na pole loginu
  • Przekierowanie po zalogowaniu bezpośrednio na sprawę/kontakt z odpowiedniego linka
  • Stan Agentów – widoczność zmian po edycji przełożonego
  • Poprawa działania Next na Firefox
  • Nadpisywanie właściciela sprawy po nadejściu maila
  • Dodawanie zdjęć do notatki
  • PopUp przy automatycznym przejściu na przerwę po nieodebranym połączeniu
  • Poprawa funkcji wysyłki wiadomości z Next
  • Poprawa konfiguracji typów pracy i przerw
  • Wykonywanie połączenia na sprawę z widoku Szukaj lub Moje oddzwonienia
  • Poprawa wyświetlania komunikatów po odebraniu połączenia
  • Poprawa wyświetlania liczników na karcie telefonu
  • Podmiana karty kontaktu w sprawie
  • Wiązanie połączenia z kartą kontaktu w sprawie
  • Stan agentów – wyświetlanie informacji o kolejkach przychodzących
  • Zapis nieodebranego połączenia przychodzącego w historii połączeń
  • Poprawa przetwarzania kolejki akcji – zmiana właściciela sprawy
  • Zapis połączenia wychodzącego z karty telefonu w zakładce Aktywności nowej sprawy
  • Poprawa działania ulubionych filtrów w widoku Szukaj
  • Dodawanie sprawy po transferze z potwierdzeniem
  • Zapis połączenia wychodzącego w zakładce Aktywności po transferze
  • Poprawa funkcji zamykania karty sprawy/kontaktu
  • Poprawa funkcji wymuszenia odświeżenia sprawy
  • Odświeżanie pola skryptu przez automatyczną aktualizację pola słownikowego
  • Poprawa działania filtru daty
  • Nowa kontrolka telefonu – zablokowanie możliwości dodawania nowej sprawy
  • Otwierania rekordu lub sprawy poprzez URL
  • Wyświetlanie właściwego typu rekordu w Stanie Agentów
Czy artykuł był pomocny?