Centrum pomocy / 6.4.2
6.4.2
Data wydania: 4/2019
Nowe funkcjonalności
- Komunikat o braku przypisanej kampanii po zalogowaniu Agenta i kliknięciu przycisku 'Dodaj sprawę’
- Dodanie obsługi dla przełączników sterujących notyfikacją o oddzwonieniach
Zmiany jakościowe
- Widok dynamiczny zapisuje dane bez użycia przycisku zapisz zmiany
- Nie widać wszystkich elementów na Dynamicznym widoku w zakładce Rekord → Powiązane
- Zbędna walidacja dla wyszukiwania adresu mailowego przez „Zawiera”
- Sortowanie statusów w sprawie (pod tematem)
Poprawki
- Klikanie list rozwijanych oraz zawijanie tekstu w nagłówku skryptu
- Poprawa funkcji logowania
- Informacje dotyczące błędów
- Poprawa zapisu danych na widokach dynamicznych
- Poprawa funkcji przenoszenia kontaktów
- Poprawa działania aplikacji, gdy użytkownik nie posiada uprawnień do wyświetlania przycisku włączenia kampanii
- Odświeżanie widoku dynamicznego
- Aktywność przycisków „Zapisz i zamknij” oraz „Zapisz” na sprawie po próbie zamknięcia jej bez edycji
- Poprawa funkcji transferu z potwierdzeniem
- Opcja wpisywania „*” i „#” w polu telefonu
- Poprawa komunikacji z IVR przy połączeniu z dialera
- Odświeżanie formularzy na karcie sprawy
- Poprawa funkcji dzwonienia
- Poprawa logiki ładowania skryptu rozmowy
- Poprawa wpisów połączeń dialerowych
- Poprawa działania przycisku „Eksport” na widoku dynamicznym
- Poprawa funkcji wysyłania wiadomości SMS
- Konfiguracja nagłówka funkcjonalnością Refresh nagłówka
- Poprawa widoczności notatek dla kontaktu
- Widoczność ikon na widokach dynamicznych
- Poprawa ładowania widoków dynamicznych na karcie kontaktu
- Poprawa weryfikacji wymagalności pól na skrypcie
- Przycisk „Dodaj sprawę” na widoku karty kontaktu
- Poprawa podstawiania daty wykonania płatności przy ponownym generowaniu faktury
- Poprawa pola wyboru daty przy wyborze statusu