Centrum pomocy / 6.4.2

6.4.2

Data wydania: 4/2019

Nowe funkcjonalności

  • Komunikat o braku przypisanej kampanii po zalogowaniu Agenta i kliknięciu przycisku 'Dodaj sprawę’
  • Dodanie obsługi dla przełączników sterujących notyfikacją o oddzwonieniach

Zmiany jakościowe

  • Widok dynamiczny zapisuje dane bez użycia przycisku zapisz zmiany
  • Nie widać wszystkich elementów na Dynamicznym widoku w zakładce Rekord → Powiązane
  • Zbędna walidacja dla wyszukiwania adresu mailowego przez „Zawiera”
  • Sortowanie statusów w sprawie (pod tematem)

Poprawki

  • Klikanie list rozwijanych oraz zawijanie tekstu w nagłówku skryptu
  • Poprawa funkcji logowania
  • Informacje dotyczące błędów
  • Poprawa zapisu danych na widokach dynamicznych
  • Poprawa funkcji przenoszenia kontaktów
  • Poprawa działania aplikacji, gdy użytkownik nie posiada uprawnień do wyświetlania przycisku włączenia kampanii
  • Odświeżanie widoku dynamicznego
  • Aktywność przycisków „Zapisz i zamknij” oraz „Zapisz” na sprawie po próbie zamknięcia jej bez edycji
  • Poprawa funkcji transferu z potwierdzeniem
  • Opcja wpisywania „*” i „#” w polu telefonu
  • Poprawa komunikacji z IVR przy połączeniu z dialera
  • Odświeżanie formularzy na karcie sprawy
  • Poprawa funkcji dzwonienia
  • Poprawa logiki ładowania skryptu rozmowy
  • Poprawa wpisów połączeń dialerowych
  • Poprawa działania przycisku „Eksport” na widoku dynamicznym
  • Poprawa funkcji wysyłania wiadomości SMS
  • Konfiguracja nagłówka funkcjonalnością Refresh nagłówka
  • Poprawa widoczności notatek dla kontaktu
  • Widoczność ikon na widokach dynamicznych
  • Poprawa ładowania widoków dynamicznych na karcie kontaktu
  • Poprawa weryfikacji wymagalności pól na skrypcie
  • Przycisk „Dodaj sprawę” na widoku karty kontaktu
  • Poprawa podstawiania daty wykonania płatności przy ponownym generowaniu faktury
  • Poprawa pola wyboru daty przy wyborze statusu
Czy artykuł był pomocny?