Centrum pomocy / 6.5.0

6.5.0

Data wydania: 5/2019

Nowe funkcjonalności

  • Metoda Refresh obsługiwana przy pomocy predefiniowanej procedury składowanej
  • Doczytanie konfiguracji kampanii i dynamicznych widoków, dla użytkownika nieprzydzielonego do danej kampanii
  • Logowanie za pomocą Active Directory
  • Skrypt SQL dodający określone uprawnienie dla wszystkich pól wybranego dynamicznego widoku
  • Przygotowanie PbxProxyCore pod NEXT
  • Przeskakiwanie TAB między polami skryptu
  • Wykonanie metody API, która zwróci aktywności typu zmiana właściciela/kampanii
  • Dodanie na interfejsie „Edycji użytkownika” opcji wyboru Clip dla konkretnego użytkownika
  • Dodanie tłumaczenia EN dla filtrowania szczegółowego, nazwy warunków
  • Usunięcie notatki na sprawie powoduje automatyczne odświeżenie widoku u innego agenta

Zmiany jakościowe

  • Zmiany w API

Poprawki

  • Poprawa pracy mechanizmu dialera
  • Poprawa mechanizmu wyszukiwania – wyniki wyszukiwania 'Kontakt-Ostatnie użycie’
  • Wysyłka e-maili z załącznikami
  • Wysyłanie wiadomości e-mail ze sprawy – dodawanie ukrytego w treści numeru sprawy
  • Wiadomość ze Stanu Agentów wyświetlana w PA dla agenta (notyfikacja)
  • Notyfikacje o oddzwonieniach:
    • Wygląd UI dla akcji „Przełóż”
    • Przyciski „Wyślij e-mail” i „Wyślij SMS” nie przekierowują bezpośrednio do wybranej akcji
    • Po kliknięciu na „Przejście sprawy” notyfikacja nie zawsze się zamyka
    • Przejście do sprawy po kliknięciu na jej nazwę
    • Podniesienie okienka notyfikacji wyżej, aby nie zasłaniało pola do wprowadzania widomości na Rocket’ie
  • Poprawa funkcji wyszukiwania kontaktu po filtrze 'Tag’
  • Zmiana sposobu działania algorytmu szukania Kontaktu na Połączenie przychodzące
  • Poprawa ustawiania języka aplikacji
  • Moduł płatności:
    • Dodanie możliwości testowania modułu płatności
    • Aktualizacja danych firmy na generowanej fakturze
    • Utworzenie miejsca, z którego będą zaczytywane dane do faktury
    • Interfejs pozwalający zmieniać dane klienta – płatnika przy konfiguracji płatności
    • Zmiana wyglądu wygenerowanej faktury
  • Zawijanie tekstu w wiadomości e-mail
  • Wyświetlanie danych na dynamicznym widoku
  • Poprawa responsywności strony
  • Dodawanie notatki dla nowego, niezapisanego kontaktu
  • Formularz skryptu: obsługa pluginu w polu słownikowym
  • Możliwość otwarcia i edycji sprawy przez dwóch użytkowników
  • Puste pole w nagłówku sprawy po zmianie kampanii na taką, do której nie należy agent
  • Skrzynka SMS dla Silverlight
  • Poprawa zapisu danych sprawy i kontaktu
  • Dodawanie nowego użytkownika do Rocketchat’a
  • Możliwość zmiany kampanii w sprawie
  • Poprawa działania akcji „Przenieś do SPAM” na widoku „Wszystkie zgłoszenia”
  • Poprawa działania akcji automatycznej dla wysyłki wiadomości e-mail odłożonej w czasie
  • Integracja z RocketChat od strony backend
  • Wykonywanie połączeń z listy na widoku dynamicznym po ukryciu kolumny z numerem telefonu
  • Pokazanie na Dashboard licznika dzisiejszych czatów
  • Pokazanie informacji o zmianie właściciela oraz kampanii w Aktywnościach na Sprawie
    • Po naciśnięciu przycisku „Pokaż historię” pokazujemy dodatkowe informacje o zmianie kampanii oraz właścicielu
  • Modyfikacja mechanizmu usuwającego z Cache wartości podczas uruchomienia API, przy zmianach konfiguracyjnych
  • Okienko ustawiania oddzwonienia wymaga dwóch kliknięć dla zamknięcia
  • Nie szukać rekordów, jeżeli dzwoniący numer jest krótszy niż 9 znaków
    • Jeżeli dzwoni numer wewnętrzny, to nie przeszukuj po rekordzie
  • Poprawa wyświetlania listy aktywności na sprawie
  • Poprawa ładowania wyników wyszukiwania po przejściu na Widoku dynamicznym
  • Numery faktur w płatnościach online
  • Wyniki raportu przed wygenerowaniem podglądu
  • Poprawa funkcji edycji pola Odbiorcy w nowej wiadomości
  • Poprawa widoczności zakładki podczas dodawania sprawy
  • Przesłanie do widoku informacji o konieczności odświeżenia widoku po edycji przez drugiego Agenta
  • Poprawa funkcji logowania użytkownika
  • Pobieranie informacji dotyczących ostatniego statusu użytkownika podczas logowania użytkownika
  • Występujące problemy z zalogowaniem się na wybranego agenta
  • Uzupełnianie się danych kontaktów tworzonych z wiadomości e-mail
  • Dodawanie odbiorców w polu 'DO’ przy poleceniu „Odpowiedz wszystkim”
  • Znak O z kreską na przycisku skryptu wyświetla niepoprawne znaki i uniemożliwia zapis skryptu
  • Zakończenie rozpoczętego połączenia (SOFTPHONE)
  • Rozszerzony widok wyszukiwania spraw – pokazywane danych w wynikach wyszukiwania
  • Umieszczenie numeru kontaktu w lewym górnym rogu karty kontaktu
  • Zmiana nazw w module uprawnień
  • Poprawa zapisu historii sprawy przy zmianie kampanii
  • Zmiana kampanii, wybór z listy rozwijanej i zapis nowo wybranej
  • Identyfikowanie kontaktu na karcie telefonu podczas połączenia wychodzącego
  • Poprawa wielkości pola tekstowego w skrypcie przy usuwaniu dużej ilości tekstu
  • Poprawa wyświetlania podpowiedzi do poszczególnych pól nagłówka skryptu
  • Podgląd wydruku raportu „Rozmowy wychodzące (Dialer)”
  • Poprawa ładowania pól skryptu przy dodawaniu spraw
  • Odświeżenie raportu „Postęp pracy agentów – sukcesy w podziale”
Czy artykuł był pomocny?