Centrum pomocy / 6.6.1

6.6.1

Data wydania: 12/2019

Nowe funkcjonalności

  • Dodanie możliwości konfiguracji przycisku „Dodaj sprawę” z karty połączenia telefonicznego
  • Dodanie możliwości ustawienia czy dana kolumna widoku dynamicznego ma być rozszerzalna
  • Dodanie liczników do widoków dynamicznych
  • Wyłączenie walidacji pól skryptu na wybrany status
  • Import/Eksport widoku dynamicznego.
  • Dodanie możliwości konfiguracji ikony kontaktu
  • Wysyłka SMS z informacją o RODO w trakcie trwania połączenia
  • Dodanie możliwości ustawienia w dynamicznym widoku pola wieloliniowego
  • Tagi – dodanie możliwości ustawienia koloru
  • Informacja o numerze miejskim podczas transferu z zapowiedzią

Zmiany jakościowe

  • Zabezpieczenie na kolejce przed próbą ponownego dodania istniejącego kontaktu/sprawy
  • Ukrycie komunikatów o zmienionej sprawie, „Odśwież”
  • Ograniczenie możliwości wyszukiwania po kilku filtrach poprzez zewnętrzne API
  • Zmiany w ustawieniach dostępności widoku „Znajdź” i „Dashboard”
  • W przypadku braku uprawnień do widoku „Dashboard” lub „Znajdź” załadowanie pierwszego z góry widoku dynamicznego

Poprawki

  • Pobieranie spraw z poziomu dynamicznego widoku „Wszystkie sprawy”
  • Poprawa działania widoku „Znajdź”
  • Identyfikacja użytkownika przy połączeniu przychodzącym
  • E-maile – przekazywanie załączników z poprzedniej wiadomości w-mail przez opcję „prześlij dalej”
  • Poprawa funkcji wyboru kampanii w edycji akcji procesu
  • Poprawa opcji ukrycia kampanii
  • Poprawa naliczania czasu pracy i przerw
  • Poprawa mechanizmu powrotu do poprzedniego widoku
  • Kontakt wirtualny można otworzyć kilkukrotnie
  • Poprawa działania pól checkbox w widokach dynamicznych
  • Poprawa wyświetlania liczby dodanych/zaktualizowanych kontaktów
  • Dublowanie statusów w edycji procesu
  • Poprawienie działania mechanizmu ustawiającego ostatnie połączenie
  • Poprawa funkcji zapisu sprawy
  • Poprawa przycisku „Zapisz” na karcie sprawy/kontaktu – przycisk aktywny mimo, że nie wprowadzono zmian
  • Poprawienie rozpoznawania numeru telefonu na połączenie przychodzące
  • Poprawa funkcji wyszukiwania z dwoma filtrami
  • Poprawka pobierania mapowań dla skryptu i procesów
  • Synchronizacja listy zalogowanych użytkowników w przypadku awarii systemu
  • Wyszukiwarka szuka także po fragmentach frazy
  • Tworzenie sprawy dla niezapisanego kontaktu wirtualnego
  • Pulsar przy tworzeniu sprawy z połączenia przychodzącego
  • Dublowanie kontaktu przy kilkukrotnym kliknięciu wyniku wyszukiwania
  • Transfer połączenia na zajętego agenta rozłącza połączenie
  • Poprawa edycji procesu w części menadżerskiej SCC
  • Zapis kontaktu, gdy zmieniono tylko tagi
  • UI przy zapisie nie przesyła Tag
  • Poprawa sortowania po temacie
  • Poprawa wybierania kampanii
  • Odświeżanie liczników dynamicznego widoku na wejście na ten widok oraz odświeżenie widoku
  • Zmiana kampanii dla nowej sprawy
  • Lista rozwijalna na widoku „wszystkie sprawy”
  • Komunikat przy próbie usunięcia profilu pracy
  • Poprawa mechanizmu pracy dialera w multikampanii
  • Edycja danych użytkownika przez admina zmienia hasło do konta
  • Pole w widoku dynamicznym, które jest akcją jest zawsze wyśrodkowane
  • Poprawa treści komunikatu w edycji widoku dynamicznego przy dodawaniu nowego pola
  • Poprawa funkcji dodawania sprawy z poziomu Panelu Menadżera
  • Poprawa ustawiania ikon typów spraw
  • Poprawa funkcji zmiany trybu pracy agenta po włączeniu dialera
Czy artykuł był pomocny?