Centrum pomocy / 6.6.3

6.6.3

Data wydania: 3/2020

Nowe funkcjonalności

  • Dodanie możliwości ograniczenia wyników wyszukiwania do danego użytkownika
  • Wyszukiwanie wzorców wiadomości e-mail
  • Dodawanie plików w zakładce Aktywności na karcie kontaktu
  • Możliwość rozwinięcia ukrytych pól kontaktu
  • Scalanie pól nagłówka sprawy
  • Informacja dla użytkownika o pobieraniu danych za pomocą automatycznego odświeżania
  • Raport „Połączenia (szczegóły)” – dodanie do raportów połączeń wewnętrznych
  • Raport „Połączenia (szczegóły)” – dodanie filtrowania po agentach
  • Zmiana komponentu notatki w karcie kontaktu na taki jak w karcie sprawy
  • Zmiana kontaktu przypisanego w sprawie

Zmiany jakościowe

  • Kolejka akcji – uwspólnienie metod związanych z kontaktem
  • Transfer z zapowiedzią: ukrycie ikony transferu bez zapowiedzi
  • Modernizacja wyglądu aplikacji.
  • Automatyczne odzyskanie połączenia z CTI po uruchomieniu Proxy
  • Modyfikacja Proxy – zalogowanie do kolejek loguje do kolejki głównej oraz poszczególnych kolejek
  • UX/UI Modernizacja

Poprawki

  • Poprawa naliczania czasu połączenia w raporcie „Połączenia (szczegóły)”
  • Poprawa pola wyboru daty i godziny oddzwonienia
  • Poprawa funkcji wyszukiwania przy wielowyrazowych frazach
  • Zabezpieczenie na duplikaty
  • Wykropkowanie długich nazw w nagłówku tak żeby nie nachodziły na inne okna
  • Dodawanie sprawy przez administratora w części menadżerskiej SCC
  • Wysyłanie do API informacji o edycji sprawy przy otwarciu sprawy z widoku Dashboardu
  • Poprawa funkcji ustawiania reguł przychodzących
  • Różne komunikaty odnoszące się do nieistniejącego użytkownika podczas logowania
  • Czerwona gwiazdka pola wymagalnego dla rekordu jest zakotwiczona w jednym miejscu
  • Zaznaczenie na skrypcie pola z walidacją dla określonych statusów
  • Poprawa funkcji automatycznego odświeżania w skrypcie przy zmianie kampanii
  • Poprawa funkcji zapisu sprawy po zmianie kampanii dla sprawy
  • Podpowiadanie adresów mailowych podczas wysyłania maila
  • Aktualizowanie statusu agentów w zakładce „Stan Agentów”
  • Ukrycie komunikatu „Zapisano sprawę”
  • Zapis osoby odpowiedzialnej za sprawę
  • Poprawa ładowania przycisków skryptu Początek/Koniec po utworzeniu sprawy
  • Oddzielanie pól wielowyboru we wzorcach wiadomości e-mail
  • Poprawa opisów oraz działania przycisków w edytorze notatek i wiadomości e-mail
  • Wklejanie obrazów w treści wiadomości e-mail
  • Poprawa wyglądu statusów w nagłówku sprawy po automatycznym odświeżeniu
  • Rozwijanie paska z funkcjami w Panelu Agenta
  • Pobieranie dużych plików z wiadomości e-mail
  • Poprawa funkcji zapisu statusu użytkownika
  • Poprawa wysokości nagłówka skryptu
  • Nadpisywanie uprawnień do dynamicznych widoków podczas ich aktualizacji
  • Poprawa wyglądu raportu „Czas pracy agentów”, gdy nazwy przerwy i pracy są jednakowe
  • Zaciąganie formularza skryptu do sprawy przy kilkukrotnej zmianie kampanii
  • Widoczność pola nagłówka skryptu
  • Dodawanie widoku dynamicznego
  • Oznaczanie, do którego kontaktu dodzwonił się dialer, wybór telefonu, na który dialer ma oddzwaniać
  • Wyświetlanie karty połączenia dla numeru zidentyfikowanego
  • Poprawa rozmiaru fontu na licznikach Wallboardu
  • Edytor widoków – Akcje – możliwość usunięcia akcji
  • Domyślne ładowanie podformularza po zmianie kampanii w nagłówku
  • Czas po rozmowie jest ignorowany po zakończeniu oddzwonienia prywatnego
  • Parsowanie maila z formularza web
  • Poprawa mechanizmu pobierania spraw
  • Poprawa zapisu liczby prób wykonania połączeń przez dialer
  • Pulsowanie wyników wyszukiwania
  • Poprawa powrotu do poprzedniego widoku
  • Poprawa funkcji tworzenia nowego kontaktu
  • Zmiana kampanii z poziomu nagłówka skryptu powoduje, że pola kontaktu są nieedytowalne
  • Poprawa zapisu kolejki akcji
  • Poprawa funkcji zapisu nowego kontaktu z poziomu sprawy
  • Dodawanie załącznika do wiadomości e-mail
  • Proxy – logowanie/wylogowanie z kolejek
  • Różnice w zapisie trwania poszczególnych typów pracy/przerwy między UI a raportem „Czas pracy agentów”
  • Pulsujący wiersz 'połączenie: nie odbiera’ w zakładce Aktywności na karcie kontaktu
  • Wysyłka SMS mimo komunikatu o niepowodzeniu
  • Zabezpieczenie na wysyłkę SMS dla kontaktu, który nie zapisał się prawidłowo
  • Poprawa funkcji wyszukiwania
  • Znikniecie całej strony po kliknięciu ID nowo tworzonego kontaktu
  • Poprawa pola wyboru daty na dynamicznym widoku
Czy artykuł był pomocny?