Centrum pomocy / 6.6.5
6.6.5
Data wydania: 5/2020
- Przekazanie adresu IP użytkownika do menadżera statusów.
- Wywołanie usuwania notatek przy zamknięciu karty sprawy/kontaktu wirtualnego.
- Kontrolka zakończenia połączenia wyszarza się tuż po połączeniu.
- Odsłuch i pobieranie nagrań – poprawki.
- Brak informacji o kontakcie podczas dzwonienia z widoku dynamicznego.
- Numer CLIP podstawiany podczas połączeń wewnętrznych.
- Dezaktywacja dialera zmienia status przerwy na ostatnio używany.
- 3CX plugin – poprawa integracji z Next na nowej wersji centrali 3cx v16 sp5 i nowej wersji 3cxPhoneForWindows.
- Nie można wysłać wiadomości mailowej/sms z poziomu wyszukiwania maili.
- Podpowiadanie adresu email przy wysyłaniu wiadomości mailowych.
- Wysyłanie wiadomości mailowych kiedy nie ma wybranej skrzynki domyślnej.
- Uzupełnianie nadawcy w odpowiedzi na maila – poprawki.
- Załączenie drugiego lub kolejnego pliku do wiadomości email wywołuje błąd w konsoli oraz nie wyświetla animacji ładowania się załącznika.
- Wzorce mailowe – poprawki.
- Ściąganie wiadomości email ze skrzynek, które nie mają dokładnie nazwy folderu „INBOX”.
- Po powtórnym wybraniu „Wyślij email” nie usuwa się nazwa wzorca.
- Reset licznika aktywności po połączeniu.
- Nie można dojechać do końca listy na dynamicznym widoku.
- Błędnie działające pola tekstowe na dynamicznych widokach, brak zawijania.
- Nieprawidłowa numeracja w dynamicznym widoku.
- Niepełne wyniki w aktywnościach kontaktu, odświeżanie widoku aktywności.
- Zmiana nazwy zakładki „POWIĄZANE” w oknie kontaktu.
- Po odświeżeniu edytowanej sprawy wczytuje się ona bez wprowadzonych zmian.
- Nieaktywne checkboxy skrzynek mailowych w edycji użytkownika.
- Poprawa wyglądu formularza skryptu.
- Pole skryptu typu Formularz – usunięcie widoczności pola.
- Notatki – poprawki:
- Update i usunięcie notatki w sprawie nie działa.
- Usunięcie notatki na zamknięcie kontaktu wirtualnego.
- Wczytywanie notatek na karcie wirtualnego kontaktu.
- Nie można oznaczyć użytkownika przy edycji notatki.
- Pasek z poleceniem „Upuść tutaj aby dodać załącznik do sprawy” nie znika.
- Zmiana dodawania załącznika do sprawy.
- Problem z dystrybucja raportów.
- Działanie aplikacji w trybie incognito.
- Nowa sprawa otwiera się u każdego użytkownika.
- Niektóre sprawy utworzone z maili nie mają nadanego numeru klienta.
- Przy tworzeniu nowego kontaktu nie można wpisać całego kodu pocztowego.
- Błędne wyświetlanie pól z numerem telefonu i adresem email w nagłówku sprawy.
- Po najechaniu na pole kontaktu / nagłówek skryptu wyświetla się opis pola, a nie wartość.
- Zmiana obsługi checkboxów w skrypcie.
- Luka w aplikacji podczas dodawania nowej sprawy – blokada dodawania sprawy z poziomu „…” gdy agent nie jest przypisany do żadnej kampanii.
- Na widoku „Stan agentów” nie pojawia się widok „Kontakt”.
- Nieaktywny przycisk „Nowa sprawa” na karcie kontaktu.
- Poprawa komunikatu przy zmianie hasła.
- Pusta lista kolejek w części managerskiej SCC.
- Zapis sprawy w Next – poprawki.
- Restarty API.
- Nie zaciągają się dane z połączenia telefonicznego.
- Dane sprawy dla spraw tworzonych podczas przydzielania kontaktów nie zapisują się prawidłowo.
- Optymalizacja procesu logowania.
- Liczniki na widokach dynamicznych – niepotrzebna próba pobierania informacji dla niewidocznych widoków.
- Nie uzupełnia się numer sprawy w prezentowanych wynikach wyszukiwania.
- Przy próbie otwarcia niektórych wiadomości e-mail pojawia się błąd: „an error occured while performing command GetEmailMessage”.
- Analiza mechanizmu przetwarzania połączeń.
- Przycisk „Wyślij” dla SMSów można kliknąć wielokrotnie nim wiadomość zostanie wysłana.
- Tworzenie struktury katalogu 'Editor’ w części managerskiej SCC.
- Komunikat o wylogowaniu z powodu przekroczenia liczby licencji.
- Poprawa działania statusu przełożenia rozmowy.
- Walidacja nie przechodzi gdy pole skryptu typu Formularz jest ustawione jako wymagane.
- Poprawa działania wyszukiwania z filtrami.
- Poprawa wyświetlania etykiety elementu skryptu.
- Niekompletny zapis kontaktu przy restarcie strony.
- Poprawa wyświetlania kategorii w raporcie czasu pracy po rozwinięciu do poszczególnych aktywności.