Centrum pomocy / 6.7.0-2

6.7.0-2

Data wydania: 9/2020

Zmiany jakościowe

  • Optymalizacja oznaczania maili jako przeczytanych/nieprzeczytanych.

Poprawki

  • Dodawanie sprawy oraz przechodzenie do jej widoku z listy historii połączeń.
  • Przeniesienie aktywności ze sprawy A do sprawy B.
  • Poprawki dla wysyłania wiadomości mailowych.
  • Zmiana funkcjonalności – możliwość zmiany kampanii na taką, do której nie należy agent.
  • CTI Server – usunięcie pobierania ustawień z cache przy dodawaniu historii dla wysyłania i odbierania Email i zapisu Call oraz SMS.
  • Zmiana kolejności zapisu informacji przy zapisie połączenia w CTI Server.
  • Przenoszenie aktywności – niestandardowa nazwa widoku wyszukiwania.
  • Połączenie znika z aktywności w sprawie założonej z historii połączeń.
  • Brak numeru sprawy na karcie połączenia przychodzącego.
  • Po zmianie kampanii przestają działać mapowania statusu na polu skryptu.
  • Dołączenie rozmowy wykonanej z telefonu do otwartej sprawy.
  • Panel Agenta – nie działa wysyłanie maila z załącznikiem.
  • Panel Agenta – nie ściągają się załączniki do wiadomości email ani załączniki sprawy w części menadżerskiej SCC.
  • Zapis aktywności z połączenia przychodzącego oraz problemy z odsłuchem nagrań transferowanych połączeń.
Czy artykuł był pomocny?