Centrum pomocy / 6.7.0

6.7.0

Data wydania: 8/2020

Nowe funkcjonalności

  • Uprawnienie w Next – odsłuchiwanie tylko swoich nagrań.
  • Dołączenie rozmowy wychodzącej wykonanej z telefonu do otwartej sprawy.
  • Dodawanie oraz przechodzenie do widoku sprawy z listy historii połączeń.
  • Możliwość zmiany kampanii na kampanię do której nie należy agent.
  • Widoki dynamiczne – import / eksport uprawnień.
  • Odświeżanie listy dynamicznych widoków przy pierwszym wejściu.
  • Rozbudowa mechanizmu reguł przychodzących.
  • Eksport maila do PDF.
  • Szukanie spraw – wyszukiwanie po statusie.

Zmiany jakościowe

  • Skrypt SQL przestawiający domyślne parametry dla InsertDataAggregationWorkerConfiguration.
  • Rozszerzenie podpowiadania adresu email przy wysyłaniu wiadomości z Next.
  • Przekazywanie scriptItems na refresh – modyfikacja.
  • Dodanie zabezpieczenia na usuwanie użytkowników z bazy danych.
  • Weryfikacja działania Systell Contact Center przy zerwaniu łącza internetowego / odświeżeniu / restarcie.
  • Aktualizacja adresu mailowego w przypadku, gdy zakładamy sprawę nieistniejący rekord.

Poprawki

  • Rozpoznawanie kontaktów na karcie telefonu.
  • Przeniesienie aktywności z sprawy A do sprawy B.
  • Nie można dodać zdjęcia do notatki.
  • Przycisk „Zapisz” nie pozwala zapisać wprowadzonych zmian.
  • Czytanie maili z wybranych folderów skrzynki IMAP.
  • Przy odpowiedzi na maila przychodzącego czyszczone jest formatowanie HTML.
  • Licznik ustawiania przejść między statusami nie podbija się przy akcjach automatycznych.
  • Optymalizacja działania dialera.
  • Brak możliwości zamknięcia sprawy / nie pojawia się zakładka sprawy i opisy pól skryptu..
  • Usprawnienie wylogowywania się z Next.
  • Gwiazdka od pola wymaganego typu tak/nie jest w niewłaściwym miejscu.
  • Nieprawidłowa wartość na liczniku aktywności.
  • Brak konieczności wyboru parametru dodatkowego przy filtrowaniu.
  • Niepotrzebne nazwy typów profili w raporcie czasu pracy agentów.
  • Poprawa działania filtrów na widoku „Znajdź”.
  • Brak odstępu pomiędzy przyciskiem „Odśwież” a tekstem.
  • Poprawa automatycznego odświeżania w nagłówku sprawy.
  • Nieaktualizujący się numer wewnętrzny na dashboardzie.
  • Formularz nowej sprawy nie wyświetla się, choć jej karta się otworzyła.
  • Wyświetlanie poprawnego typu kontaktu w Stanie Agentów zamiast „Record”.
  • Karta połączenia przychodzącego nie wyświetla się wybranemu agentowi.
  • Dla multichannel dodanie obsługi przekazywania poprawnego typu dla typów, dla których przekazujemy 0.
  • Dodanie automatycznego odświeżania dla pola tak/nie.
  • Modyfikacja dodawania nowej akcji typu „Dodaj sprawę”.
  • Pliki po załączeniu do email w Next i wysłaniu mają uciętą nazwę jeśli występują w niej kropki.
  • Aktywny przycisk „Zapisz” i „Zapisz i zamknij” na karcie sprawy/kontaktu pomimo braku edycji sprawy.
  • Brak parametru przy przydzielaniu kontaktów.
  • Podświetlenie błędnej sprawy w widoku „Powiązane” na karcie kontaktu po zamknięciu sprawy.
  • Poprawa działania wyszukiwania.
  • Brak grafik „icon record” przy nazwie kontaktu oraz na karcie kontaktu.
  • Poprawa przetwarzania polskich liter podczas wysyłki email.
  • Wyświetlanie przycisków wyszukiwania na kontrolce telefonu w zależności od uprawnienia do widoku „Szukaj”.
  • Wartości w polach, które w sprawie uzupełniane są automatycznie znikają po odświeżeniu strony.
  • Po odświeżeniu edytowanego kontaktu wczytuje się on bez wprowadzonych zmian.
  • Pobranie nagrania w Next powoduje wyjście ze strony.
  • Poprawa działania rejestrowania połączeń nieodebranych.
  • Dodanie drugiego załącznika do emaila tworzy dodatkowy załącznik.
  • Kolejne załączniki email podczas dodawania wyświetlają „Nan undefined”.
  • Edycja kampanii – zdublowane wpisy w „Algorytm podawania rekordów”.
  • Brak możliwości aktywowania nieaktywnej przerwy/pracy.
  • Różnica w rozmiarze załączników email na UI w trakcie wgrywania i po wgraniu załącznika.
Czy artykuł był pomocny?