Centrum pomocy / 6.9.1

6.9.1

Data wydania: 2/2021

Nowe funkcjonalności

  • Możliwość skonfigurowania prywatnego adresu IP dla serwerów IP PBX.

Zmiany jakościowe

  • Optymalizacja wyszukiwania klienta w celu przypisania go do sprawy.

Poprawki

  • Filtr na widoku dynamicznym resetuje się po przejściu na inny widok dynamiczny.
  • Brak możliwości utworzenia sprawy z historii połączeń karty telefonu w przypadku kontaktów z długą nazwą.
  • Wylogowanie agentów po przekroczeniu liczby licencji.
  • Poprawa aktualizowania liczby aktywności na licznikach.
  • Zapisywanie połączenia wychodzącego z nowej sprawy w zakładce Aktywności.
  • Próba połączenia nie zapisuje się w zakładce Aktywności sprawy.
  • Przeskakujący kursor przy kasowaniu znaków w polu rekordu.
  • Znikająca treść notatek w zakładce Aktywności.
  • Połączenia wychodzące z karty telefonu nie zapisują się w zakładce Aktywności nowej sprawy.
  • Na widoku Aktywności nie ma informacji o zmianach właściciela.
  • Ignorowanie wielkości liter w konfiguracji widoków dynamicznych.
  • Pole dynamiczne „Mail” podstawia starą wartość po wklejeniu nowej.
  • Poprawne ustawianie flagi edycji sprawy na „zapisz i zamknij”.
  • Komunikat o niepoprawnej konfiguracji telefonu.
  • Stan agentów – brak informacji o kolejkach przychodzących.
  • Poprawa działania filtru na Stanie agentów po zmianie przełożonego.
  • Oznaczenie połączenia w zakładce Aktywności w karcie sprawy – poprawka.
  • Dodawanie statusów połączeń przychodzących w części menadżerskiej.
  • Nadpisywanie właściciela sprawy po nadejściu maila.
  • Pojawienie się nieaktywnego przycisku „Pokaż więcej” w zakładce Aktywności po przeniesieniu aktywności do innej sprawy.
Czy artykuł był pomocny?