• Centrum pomocy
  • Strona Systell
Support Systell | Systell Contact Center | Centrum pomocy
Support Systell | Systell Contact Center | Centrum pomocy
  • Centrum pomocy
  • Strona Systell
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Centrum pomocy / Rozbudowa REST API
  • Dla Działu IT
    • Administracja
    • Bezpieczeństwo
    • Wymagania
  • Dla Konsultanta
    • Praca na systemie
      • Kanały kontaktu
      • Kontakty
      • Sprawy
    • Widoki systemowe
    • Wprowadzenie do pracy na SCC
  • Dla Managera
    • Centrala telefoniczna
      • 3CX
      • Konfiguracja
      • Monitorowanie
      • Raportowanie
      • Wprowadzenie
    • Praca na systemie
      • Email
      • Kampanie
      • Kontakty
      • Monitorowanie
      • Raporty
      • SMS
      • Sprawy
      • Tickety
      • Użytkownicy
    • Procesy biznesowe
      • Co nowego w SCC
      • Nowe wersje
    • Widoki systemowe
    • Wprowadzenie do pracy z SCC
  • Kanały obsługi klienta
    • Mail
      • Konfiguracja
      • Wprowadzenie
    • SMS
      • Konfiguracja
      • Wprowadzenie
    • Telefon
      • Telefonia zintegrowana SCC
      • Wprowadzenie
    • Release notes

Rozbudowa REST API

Rozbudowaliśmy nasze API o nowe metody wyszukiwania kontaktów i spraw. Dodaliśmy szczegółowe szukanie m.in. po numerze sprawy, po nazwie kampanii czy statusie sprawy.

Po zdefiniowaniu filtrów wyszukiwania dużo szybciej odnajdziesz sprawę lub kontakt, który Cię interesuje.

Czy artykuł był pomocny?
Artykuły z tej kategorii
Filtrowanie spaw po wartościach w formularzu Konfiguracja skrzynki pocztowej – nowy wygląd Wykonywanie połączeń z karty kontaktu Integracja z GSM Karta kontaktu – nowy wygląd Zobacz więcej
  • Polityka prywatności
  • Zgody
  • Praca
  • systell@systell.pl
  • +48 61 668 41 00
  • Kontakt

Systell Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa wpisana przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000762978, NIP 7822371938, REGON 300414650, którą reprezentuje Systell Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

⚠️Uwaga!
Jeśli nie możesz zalogować się na platformę i masz wyłączone połączenia głosowe, najprawdopodobniej zostałeś zmigrowany na nową platformę Welyo.

Prosimy sprawdzić swoją skrzynkę mailową – wysłaliśmy tam szczegółowe instrukcje dotyczące logowania.
Jeśli nie masz dostępu do poczty, zaloguj się bezpośrednio do Strefy Klienta lub zadzwoń 222 289 289.