Ta, do której przenosisz Aktywności to Sprawa główna, natomiast ta, która jest scalana do głównej to Sprawa zamykana.
Aktywności, które zostają przeniesione to :
Z Aktywności sprawy zamykanej nie przenosimy statusów ani żadnych innych informacji zawartych w nagłówku sprawy czy w karcie kontaktu, jak również w skrypcie.
Dane kontaktowe oraz kampania pozostają niezmienne, czyli takie jak w sprawie głównej.
Aktywności przeniesione do sprawy głównej są układane chronologicznie.
Ważne
Pamiętaj, że scalania nie można cofnąć, jest to proces nieodwracalny.
2. Otwórz sprawę, do której chcesz przenieść Aktywności.
3. Rozwiń menu dodatkowych opcji w sprawie i wybierz Scal sprawę.
6. Wybierz jedną z otwartych spraw na liście lub zacznij wpisywać numer innej sprawy lub jej temat.
7. Z listy podpowiedzi wybierz sprawę, którą chcesz scalić i zamknąć.
8. Kliknij SCAL.
9. W tym momencie wszystkie Aktywności oprócz statusów sprawy zamykanej, zostały przeniesione do sprawy głównej. W sprawie zamkniętej został ustawiony status SCALONA DO INNEJ SPRAWY, natomiast w sprawie głównej pojawia się w historii Aktywności wpis 'Sprawa (numer) została scalona do tej sprawy’, gdzie numer jest linkiem do zamkniętej sprawy.
Pomocne
Do czego możesz potrzebować Scalania spraw?
Jako agent lub menadżer, możesz wykorzystać tą funkcję przy zarządzaniu zgłoszeniami od klientów, scalając sprawy, które dotyczą tego samego klienta lub tego samego zgłoszenia – aby utrzymać porządek i nie obsługiwać kilku lub kilkunastu spraw, które dotyczą tego samego problemu.
Wyobraź sobie, że otrzymujesz zgłoszenie o awarii w Twoim sklepie internetowym od klienta. Po niedługim czasie, zanim jeszcze zdążyłeś usunąć awarię, klient ponownie zgłasza Ci ten sam problem. W tym momencie powstają w systemie dwa identyczne zgłoszenia od tego samego klienta. Aby uniknąć sytuacji, w której będziesz dwa razy odpowiadał jednej osobie na to samo zgłoszenie, wystarczy, że użyjesz funkcji Scalania spraw i połączysz obie sprawy ze sobą. Gdy takich przypadków w Twojej firmie pojawi się więcej, ilość spraw do obsłużenia po scaleniu może znacznie się zmniejszyć, co pomoże usprawnić pracę i zachować porządek wśród zgłoszeń.