Ważne
Chcąc uzyskać dostęp do API integracyjnego, konieczne jest posiadanie tokena autoryzacyjnego.
Sprawa stanowi powiązanie między kontaktem a kampanią (dlatego będą Ci potrzebne dane o kampaniach). Zawiera informacje związane z obsługą pojedynczego zgłoszenia.
Kampania, określa ogólną tematykę zbioru spraw – to jest na przykład Biuro Obsługi Klienta, czyli wsparcie klienta zgłaszającego się z problemem lub Pozyskiwanie leadów, czyli próba nawiązania nowych relacji handlowych.
Jeśli chcesz dodać sprawę i nie znasz identyfikatora kampanii, do której ma należeć – pobierz listę kampanii skonfigurowanych w Twoim SCC i wybierz odpowiednią.
Aby pobrać wykaz kampanii wywołaj (dane przykładowe):
GET IntegrationApi/Campaign/All
{ "totalCount": 9, "campaigns":[ { "id": "AF4627DD-D398-40D3-97E0-AF97C147073A" "name": "BOK / Helpdesk" "description": "" }, { "id": "CAF0AB2F-992A-4E9A-88BE-DF08EDE33989", "name": "Ankieta satysfakcji" "description": "Ankieta satysfakcji klientów firmy, zawiera 7 pytań, czas trwania: 10 minut." }, { "id": "49DBAF46-6FEA-4744-AF34-E2D444DE42A1", "name": "Lejek sprzedaży" "description": "" }, { "id": "782B443D-42AF-4223-B661-CB95A26D0843", "name": "Pozyskanie leadów" "description": "" }, { "id": "A2EC22E5-9DAF-4C0C-8F53-ECDA668842ED", "name": "Pozyskanie leadów (fotowoltaika)" "description": "" }, { "id": "80D5975E-3FC0-46B2-BA73-77DBE45F2BA6", "name": "BDC" "description": "" }, { "id": "4FAEFE80-BF3D-486C-9885-01729186C086", "name": "Wynajem pojazdów" "description": "" }, { "id": "4A2F25A8-19B5-4DF8-A6BD-4C0657D5813F", "name": "Autoresponder" "description": "" }, { "id": "04189F43-D13A-4E29-8DBF-193318185754", "name": "Spam" "description": "" } ] }
Gdzie, w otrzymanym rezultacie:
Ważne
Pamiętaj, że tą metodą pobierasz pełną listę kampanii. Będą na niej też kampanie zakończone i nieaktywne.
Sprawa dodana do nieaktywnej kampanii nie trafi do kolejki obsługiwanej przez konsultantów.
Dostępne są dodatkowe parametry:
Mając token i dane kampanii możesz wykonywać przez API inne operacje na danych, na przykład:
Dodawanie kontaktów do systemu
Dodawanie nowych kontaktów bez weryfikacji powtórzeń.
Pobieranie listy statusów kampanii
Potrzebne do zmiany statusu w sprawie lub wyszukiwania spraw na określonym etapie obsługi.