Aby utworzyć nową sprawę lub kontakt możesz skorzystać z menu bocznego, które znajduje się w lewym górnym rogu aplikacji pod zielonym przyciskiem '+’. Po kliknięciu w przycisk rozwinie się lista dostępnych opcji do wyboru takich jak: Sprawa agenta, Sprawa z połączenia, Sprawa z maila, Sprawa z faksu, Sprawa z SMS, Sprawa z MMS, Sprawa z WWW i Kontakt.
Z rozwijanej listy menu bocznego wybierz np. Sprawa agenta. Po kliknięciu wybranej opcji, otworzy się nowa karta ze sprawą. Poniżej nagłówka sprawy znajduje się rozwijana lista z wszystkimi dostępnymi dla Ciebie kampaniami. Wybierz jedną i kliknij 'Wybierz’.
Aby uzupełnić dane kontaktu przejdź do karty kontaktu, która znajduje się po prawej stronie karty sprawy. Możesz wpisać nowe dane klienta lub wybrać już istnięjące z bazy. Dane klienta, które już były wcześniej zapisane wyświetlą się jako podpowiedź podczas wpisywania nazwy firmy lub imienia i nazwiska lub nazwy telefonu. Jest to funkcjonalność, która w naszym systemie występuje pod nazwą deduplikacja kontaktów.
Funkcja ta zapobiega utworzeniu kontaktu, który istnieje już w bazie danych. Powstała ona, aby ograniczyć tworzenie zdublowanych kontaktów.
Podobnie jak nową sprawę możesz utworzyć nowy kontakt. Z rozwijanej listy menu bocznego wybierz Kontakt.
Po otwarciu się nowej karty kontaktu możesz uzupełnić niezbędne dane klienta (np. imię, nazwisko, numer telefonu, adres email) i zapisać kontakt.
W identyczny sposób możesz utworzyć sprawę z połączenia, smsa czy maila.