W zależności od przydzielonej danemu pracownikowi roli, można konfigurować i zarządzać uprawnieniami, jakie posiada on do poszczególnych funkcjonalności i modułów systemu. Uprawnieniami można zarządzać nie tylko per rola, ale również per użytkownik (szczegóły w artykule Zarządzanie uprawnieniami).
Wszystkie te funkcje znajdują się w widoku Użytkownicy, gdzie masz dostęp do wszystkich Twoich podwładnych i w tym miejscu możesz nimi zarządzać, bądź też filtrować ich listę.
Konto nowego użytkownika możesz utworzyć tylko z poziomu użytkownika o odpowiednich uprawnieniach, w tym wypadku jest to manager oraz administrator. W self-service taką rolę pełni użytkownik początkowy.
Pomocne
Niezbędnymi danymi do utworzenia konta użytkownika są: login, hasło i rola.
Pozostałe dane są opcjonalne i ich wypełnienie będzie zależeć od nadanej roli oraz specyfiki działalności przedsiębiorstwa.
Pozwala na wprowadzenie następujących danych:
W tym miejscu wprowadzisz dane dotyczące konfiguracji użytkownika na centrali telefonicznej i podłączenia jego konta SIP do systemu.
Pozwala Ci na skonfigurowanie konta pocztowego użytkownika oraz serwera poczty wychodzącej (SMTP).
Konto pocztowe:
Pomocne
Przykład: Konfiguracja ustawień serwera poczty wychodzące dla konta GMAIL
Adres serwera SMTP: smtp.googlemail.com
Port: 465
Adres email: jan.kowalski@gmail.com
Nazwa użytkownika: jan.kowalski@gmail.com
Hasło: P@ssword
SSL: tak
W edycji użytkownika w zakładce Prawa istnieje możliwość nadania uprawnień dla Agentów:
Zakładka dostępna tylko podczas tworzenia nowego użytkownika, którego rola jest określona jako Administrator.
Dostępne opcje dotyczące podsłuchu rozmów:
By ustawić przekazanie oddzwonień:
Wybranie w polu Przekaż oddzwonienia prywatne do opcji — brak — oznacza, że oddzwonienia i potwierdzenia nie są przekazywane nikomu, a wcześniejsze przekazanie zostaje cofnięte.
Pomocne
Agent, któremu są przekazywane oddzwonienia i potwierdzenia musi być przydzielony do kampanii, która zawiera te oddzwonienia i potwierdzenia. W przeciwnym przypadku agent nie będzie widział przekazanych oddzwonień i potwierdzeń.
Agent przeniesiony do archiwum będzie nadal widoczny we właściwościach Kampanii w zakładce Agenci jeżeli jest on przydzielony do tej kampanii.
Ważne
Pamiętaj, że opcja Usuń pozbywa się użytkownika na stałe i nie ma możliwości jego przywrócenia. Jeśli chcesz dalej widzieć go we właściwościach Kampanii oraz Raportach możesz przenieść go do archiwum.