Centrum pomocy / Email – wysyłanie, odbieranie

Email – wysyłanie, odbieranie

Wysyłanie/odbieranie email

 Jak wysłać maila?

  • Zaloguj się do Systell Contact Center, 
  • Utwórz nową sprawę lub wejdź na istniejącą sprawę, 
  • Email możesz wysłać na 4 sposoby: 
1. Za pośrednictwem przycisku Koperty na karcie kontaktu na karcie sprawy.

2. Za pośrednictwem widoku Aktywności na karcie sprawy – należy kliknąć trzy kropki znajdujące się po prawej stronie widoku Aktywności, a następnie kliknąć blok Wyślij email.

3. Za pośrednictwem 3 kropek na nagłówku sprawy- należy kliknąć to pole, a następnie blok Wyślij email.

4. Za pośrednictwem pola Mail na nagłówku sprawy – należy kliknąć to pole, a następnie kliknąć przycisku funkcyjny Koperta.

Położenie pola Mail na nagłówku sprawy.

  • Po utworzeniu nowego emaila automatycznie wpisuje Ci się adres mailowy, z którego mail zostanie wysłany. Za pośrednictwem części menedżerskiej Menedżer może podpiąć pod danego użytkownika kilka skrzynek poczty wychodzącej (Użytkownicy->Wybrać Użytkownika->Edycja->Zakładka Mail->Konta pocztowe), 
  • Do tytułu maila automatycznie jest zaciągany nr sprawy, z jakiej wysyłany jest mail, 
  • Możesz sformatować treść emaila (pogrubienie, kursywa, podkreślenie, kolor, wielkość i rodzaj czcionki, wypunktowanie, wcięcie akapitów itp.), 
  • Możesz do treści emaila wkleić tekst przekopiowany z innego źródła (np. Word).
  • Do każdego wysyłanego emaila możesz dodać załącznik – w tym celu musisz kliknąć przycisk z spinaczem Załącz, wskazać plik do załączenia i kliknąć Otwórz. Aby usunąć dodany załącznik musisz kliknąć X przy załączniku, 
  • Aby anulować tworzenie emaila musisz kliknąć przycisk Anuluj,
  • Aby wysłać emaila kliknij zielony przycisk Wyślij.

Jak odebrać maila?

  •  Aby maile przychodzące prawidłowo podpięły się pod konkretną sprawę w tytule maila należy wpisać nr sprawy, której dotyczą w formacie: [#nr sprawy], 
  • Jeśli chcesz odebrać emaila musisz wejść w widok Aktywności na karcie sprawy, 
  • Emaile nieprzeczytane listują się na początku aktywności i są pogrubione, 
  • Jeśli przeczytałeś już jakiegoś emaila, ale chcesz go ponownie odznaczyć jako nieprzeczytany (gdyż np. chcesz pamiętać, aby na niego odpisać do klienta), kliknij kropkę znajdująca się po lewej strony wiadomości email – odznaczenie tej kropki powoduje, że email ponownie zostanie pogrubiony, tak jak emaile nieprzeczytane.

Możesz wykonać trzy akcje na otrzymanym emailu: 

    1. Odpowiedzieć na niego klikając przycisk Odpowiedz, 
    2. Przekazać go innej osobie klikając przycisk Prześlij dalej, 
    3. Wydrukować go klikając przycisk Drukuj.

Czy artykuł był pomocny?