Centrum pomocy / Widok Połączenia nieodebrane

Widok Połączenia nieodebrane

W Systell Contact Center (SCC) jest osobny widok Nieodebrane połączenia, który daje Ci możliwość podglądu, jakie połączenia zostały nieobsłużone. Widok ten jest customowo konfigurowany i dostosowywany do potrzeb klienta. W widoku tym możesz znaleźć następujące informacje dot. połączeń nieodebranych z ostatnich 24 godzin, w tym:

  • Kiedy połączenie miało miejsce (godzina i data),
  • Nazwę kontaktu, od którego pochodziło (jeśli został on zidentyfikowany w bazie danych),
  • Nr telefonu, od którego pochodziło połączenie,
  • Imię i Nazwisko osoby do kontaktu,
  • Liczba prób dodzwonienia się do SCC,
  • Kolejka, na która trafiło połączenie,
  • Ikony funkcyjne pozwalające natychmiast oddzwonić do kontaktu (ikona Słuchawki), wysłać SMS (ikona Chmurki wiadomości), wysłać maila (ikona Koperty – aktywna jeśli do danego kontaktu jest podany adres email) itp.
Jeżeli jakikolwiek Konsultant z grupy oddzwoni (i się dodzwoni) na dany numer nieodebrany, to po kolejnym odświeżeniu widoku numer znika z listy. Podobnie jeżeli dany numer (klient) zadzwoni (i się dodzwoni w ramach połączenia przychodzącego) to jego numer też zniknie z listy.
Połączenia, które pochodzą z oddzwonień na IVR są odpowiednio oznaczone.

 

Jak wejść do widoku Nieodebrane połączenia?

  1. Kliknij na ikonę Odłożonej słuchawki (lub inną customową ikonę wybraną przez klienta) znajdująca się na pasku po lewej stronie Systell Contact Center.
  2. Widok możesz filtrować zgodnie z ustawionymi filtrami, np. Utworzono, Nazwa, Nr telefonu itp. (aby filtrować widok kliknij ikonę Lejka na górze strony).
  3. Aby odświeżyć widok kliknij ikonę dwóch strzałek Odśwież dane widoku na górze strony.

Standardowy wygląd widoku

Na widoku znajdziesz następujące kolumny:

  • Numer klienta, czyli numer telefonu, z którego dzwoniono,
  • Ostatnie połączenie – czas, w którym dzwonił klient,
  • Liczba prób dotarcia – ile razy próbowano dodzwonić się do danego klienta,
  • Osoba do kontaktu w sprawie danego zgłoszenia.

Na widoku są dwa przyciski: przycisk Lejka służący do filtrowania wyników wg wybranych kryteriów oraz przycisk Odśwież pozwalający aktualizować wyświetlaną listę zgłoszeń.

Czy artykuł był pomocny?