W Systell Contact Center (SCC) jest osobny widok Nieodebrane połączenia, który daje Ci możliwość podglądu, jakie połączenia zostały nieobsłużone. Widok ten jest customowo konfigurowany i dostosowywany do potrzeb klienta. W widoku tym możesz znaleźć następujące informacje dot. połączeń nieodebranych z ostatnich 24 godzin, w tym:
- Kiedy połączenie miało miejsce (godzina i data),
- Nazwę kontaktu, od którego pochodziło (jeśli został on zidentyfikowany w bazie danych),
- Nr telefonu, od którego pochodziło połączenie,
- Imię i Nazwisko osoby do kontaktu,
- Liczba prób dodzwonienia się do SCC,
- Kolejka, na która trafiło połączenie,
- Ikony funkcyjne pozwalające natychmiast oddzwonić do kontaktu (ikona Słuchawki), wysłać SMS (ikona Chmurki wiadomości), wysłać maila (ikona Koperty – aktywna jeśli do danego kontaktu jest podany adres email) itp.
Jeżeli jakikolwiek Konsultant z grupy oddzwoni (i się dodzwoni) na dany numer nieodebrany, to po kolejnym odświeżeniu widoku numer znika z listy. Podobnie jeżeli dany numer (klient) zadzwoni (i się dodzwoni w ramach połączenia przychodzącego) to jego numer też zniknie z listy.
Połączenia, które pochodzą z oddzwonień na IVR są odpowiednio oznaczone.
Jak wejść do widoku Nieodebrane połączenia?
- Kliknij na ikonę Odłożonej słuchawki (lub inną customową ikonę wybraną przez klienta) znajdująca się na pasku po lewej stronie Systell Contact Center.
- Widok możesz filtrować zgodnie z ustawionymi filtrami, np. Utworzono, Nazwa, Nr telefonu itp. (aby filtrować widok kliknij ikonę Lejka na górze strony).
- Aby odświeżyć widok kliknij ikonę dwóch strzałek Odśwież dane widoku na górze strony.