Centrum pomocy / Widok Oddzwonienia

Widok Oddzwonienia

Widok Oddzwonienia pozwala na szybki podgląd wszystkich zgłoszeń, które wymagają oddzwonienia. To Ty jako nasz klient decydujesz, według jakich kryteriów chcesz, aby zgłoszenia były sortowane, np. według:

  • Daty utworzenia (np. od góry najnowsze lub najstarsze zgłoszenia),
  • Statusu zgłoszenia (np. od góry listują się zgłoszenia w statusie „Otwarty” lub „w Trakcie realizacji” itp.),
  • Źródła pochodzenia zgłoszenia (np. najpierw listują się zgłoszenia pochodzące z maila, potem z połączeń telefonicznych itp.).

Ponadto, masz do dyspozycji przyciski funkcyjne, które poprzez jedno kliknięcie zawężają Ci listę wyświetlanych zgłoszeń, np.:

  • Wyświetlą Ci się tylko oddzwonienia, które Ty, jako Konsultant musisz wykonać (przycisk Moje oddzwonienia).

Widok ten pozwala na oddzwonienie do klienta w ustalonym czasie oraz minimalizuje ryzyko, że jakieś oddzwonienie nam umknie i klient zostanie bez informacji zwrotnej.

Rodzaj filtrowania i zawężania rodzaju listujących się zgłoszeń, a tym samym rodzaj przycisków funkcyjnych, jest w pełni konfigurowalny i dostosowany do Twoich oczekiwań i potrzeb biznesowych.

Jak wejść do widoku Oddzwonienia?

  1. Kliknij na ikonę widoku znajdującą się na pasku po lewej stronie Systell Contact Center.
  2. Widok możesz filtrować zgodnie z ustawionymi filtrami, np. Utworzono, Nr sprawy, Temat itp. (aby filtrować widok kliknij ikonę Lejka na górze strony).
  3. Aby odświeżyć widok kliknij ikonę dwóch strzałek Odśwież dane widoku na górze strony.

Standardowy wygląd widoku

Na widoku znajdziesz następujące kolumny:

  • Status zgłoszenia (na jakim etapie realizacji jest dane zgłoszenie),
  • Data utworzenia zgłoszenia,
  • Nr zgłoszenia (przydatny podczas komunikacji – można szybko i łatwo odnaleźć dane zgłoszenie po jego numerze),
  • Osoba do kontaktu ze strony klienta w sprawie danego zgłoszenia,
  • Temat zgłoszenia (określający meritum zgłoszenia),
  • Typ Kampanii, w jakiej jest dane zgłoszenie,
  • Konsultant, który założył zgłoszenie/zajmuje się zgłoszeniem,
  • Oznaczenie, czy oddzwonienie zostało wykonane w ustalonym terminie,
  • Termin kontaktu (kiedy powinniśmy oddzwonić do klienta),
  • Ostatni kontakt (kiedy po raz ostatni kontaktowaliśmy się z klientem w sprawie danego zgłoszenia).

Na widoku są dwa przyciski: przycisk Lejka służący do filtrowania wyników wg wybranych kryteriów oraz przycisk Odśwież pozwalający aktualizować wyświetlaną listę zgłoszeń.

Czy artykuł był pomocny?