Centrum pomocy
Strona Systell
Centrum pomocy
Strona Systell
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Centrum pomocy
/
Wersja 8.8.0
Dla Działu IT
Administracja
Bezpieczeństwo
Wymagania
Dla Konsultanta
Praca na systemie
Kanały kontaktu
Kontakty
Sprawy
Widoki systemowe
Wprowadzenie do pracy na SCC
Dla Managera
Centrala telefoniczna
3CX
Konfiguracja
Monitorowanie
Raportowanie
Wprowadzenie
Praca na systemie
Email
Kampanie
Kontakty
Monitorowanie
Raporty
SMS
Sprawy
Tickety
Użytkownicy
Procesy biznesowe
Co nowego w SCC
Nowe wersje
Widoki systemowe
Wprowadzenie do pracy z SCC
Kanały obsługi klienta
Mail
Konfiguracja
Wprowadzenie
SMS
Konfiguracja
Wprowadzenie
Telefon
Telefonia zintegrowana SCC
Wprowadzenie
Release notes
8.8.0
Data wydania 01/2024
Nowe funkcjonalności
Rozszerzenie możliwości konfiguracji widoków dynamicznych o zdefiniowane słowniki zależne.
Poprawki
Poprawa wpisów dotyczących połączeń dialerowych w zakładce Aktywności w karcie sprawy.
Poprawa wczytywania widoku dynamicznego Kontakty po edycji pola RecordEmail.
Poprawienie wyświetlania informacji o kolejkach na monitorowaniu dla zintegrowanej telefonii SCC.
Korekta uzupełniania zmiennych w wiadomościach SMS dla wysyłki z akcji na grupie kontaktów.
Poprawa ograniczenia liczby znaków we wzorcach wiadomości SMS.
Przywrócenie poprawnego działania AfterCall po transferze z konsultacją.
Przywrócenie poprawnej możliwości konfiguracji widoku dynamicznego.
Korekta wyświetlania informacji o danych kontaktu po zapisie sprawy i przejściu na kartę kontaktu.
Poprawa odświeżania uprawnień skonfigurowanych dla konkretnego użytkownika.
Zmiany jakościowe
Zmiany optymalizacyjne API.
Serwis integracji – korekta działania raportu Kolejki (szczegóły)
dla zintegrowanej telefonii SCC.
Poprawa bezpieczeństwa Aplikacji.
★
główne nowe funkcjonalności
★★
największe
główne nowe funkcjonalności
Czy artykuł był pomocny?
Artykuły z tej kategorii
Wersja 9.15.0
Wersja 9.14.1
Wersja 9.14.0
Wersja 9.13.1
Wersja 9.11.3
Zobacz więcej