Centrum pomocy / Wersja 9.11.0
9.11.0
Data wydania 08/2024
Zmiany kluczowe dla aktualizacji
- Wprowadzono zmiany w wyświetlaniu widoku Kontakty dla kontaktów z importu z pliku o formacie .csv. Usunięto powtórzenia, które były widoczne w tabeli przy imporcie z wykorzystaniem opcji aktualizuj i dodaj brakujące lub dodaj tylko brakujące, resztę pomiń. Faktyczna liczba kontaktów i przypisane do nich dane oraz sprawy nie ulegają zmianie (zmiany dotyczą tylko wyświetlania tabeli widoku).
Nowe funkcjonalności
- Dodanie możliwości ograniczania listy wyboru w polach nagłówka sprawy i kontaktu z listą, przez wpisywanie poszukiwanej frazy.
- Poprawa bezpieczeństwa aplikacji podczas komunikacji przy wykorzystaniu API integracyjnego.
- Rozbudowa zakresu danych dotyczących sprawy możliwych do pobierania przez API integracyjne.
- Poszerzenie zakresu przesyłania informacji systemowych (webhook) o tworzenie i zmiany w sprawie.
Poprawki
- Poprawa wyświetlania wpisów w tabeli widoku Kontakty pochodzących z importu z pliku w formacie .csv.
- Usprawnienie działania importu danych kontaktów z pliku .csv przez usunięcie nadmiarowych wpisów.
- Ułatwienie pracy na karcie sprawy, przez ustalenie niezmiennej kolejności pól nagłówka, także przy zmianie kampanii.
- Uzupełnienie mechanizmu ustawiania trybu aftercall o przywracanie po jego zakończeniu wcześniej uruchomionego trybu pracy.
- Usprawnienie logowania użytkownika do kolejek przychodzących przy obsłudze oddzwonień prywatnych przekazywanych przez dialera.
- Uporządkowanie procesu zmiany statusu sprawy, dla sytuacji gdy zmiany dokonuje dwóch użytkowników równocześnie, w tym z wykorzystaniem akcji na grupie spraw.
- Poprawa uzupełniania raportu Rekordy w kampanii o informacje dotyczące wyborów zaznaczonych w formularzu sprawy.
- Poprawa zliczania czasu pracy w raporcie Czas pracy agentów.
- Ujednolicenie wyglądu licznika czasu połączenia, także dla połączeń z numerami zaczynającymi się od 00.
- Ujednolicenie wyglądu elementów aplikacji związanych z obsługą połączeń, także dla połączeń z numerami zaczynającymi się od +.
- Korekta wyświetlania aktualnego trybu pracy agenta na widoku Monitorowanie.
- Optymalizacja pobiera przez system informacji o uprawnieniach nadanych logującemu się użytkownikowi.
- Ułatwienie pracy z raportem Połączenia szczegóły, przez ustawienie wyglądu uproszczonego jako domyślnego.
- Udostępnienie opcji widoczny dla wszystkich przy dodawaniu kontaktu do książki adresowej.
- Modyfikacja konfiguracji nowych systemów – domyślnie włączony dostęp do kampanii email i sms.
- Zmiany w serwisie integracji.